Wat raar dan. Winterbase kon ook al niets vinden. Ik loop hier nu met een dik gepimpte Assault SMG. En nee, ik heb niets speciaals gedaan. Enkel de eerste missie.
Iemand toevallig ook problemen met Chop (die hond) Ik kan hem niet meer uitlaten, totaal geen interactie meer. Hij blijft maar in de tuin staan rondlopen. Is dit een bug ?
Bedankt voor je snelle reply. Ik heb alleen de PS3 versie. Als het goed is liep die de eerste keer gewoon mee zodra je achter in die tuin kwam geloof ik. Vind het behoorlijk vervelend, maar zal eens proberen een paar toetsen combinaties in te drukken dan.
In de rechterbovenhoek van je scherm staat/stond een instructie welke knoppen je moest indrukken. Misschien met L2 en R1?
Is er een garage waar ik meerdere auto's kwijt kom? Heb nu alleen die garage bij Franklin thuis maar daar kan maar 1 auto in.
All my bad man, je kunt gewoon customizen idd. Ik was ook echt fucking moe toen ik dat uitzocht. Haha [yt]lxAPwkPQYcs[/yt]
Zelf ontdekt, als je helemaal links bovenaan de map bent (Paleto Forest volgens de kaart) kun je met een kabelbaan Mount Chilliad op, stukje doorlopen en je komt 2 crossmotors tegen en een epische route naar beneden, echt heel tof .
Op die construction site, met die enorme wolkenkrabber in aanbouw, staat een gele kraan. Bovenaan vind je één van de 50 scraps voor het oplossen van de moord. Als je de 10 minuten naar boven klimmen erop hebt zitten kun je naar beneden basejumpen.
Volgens mij is het de hoogste wolkenkrabber in aanbouw. Er hangen grote banners in de omgeving. Eentje met 'Mile High Club' o.a. De kraan zelf is geel.