jazeker. Je staat erbij, was vergeten om je naam erbij te zetten gisteren. Stem ook even voor de nieuwe kleur van de crewauto! Staat in de beginpost.
Nice! Kan je me ook nog even een inviteje sturen via socialclub? EDIT: Was vergeten dat je dat ook kan requesten.
Join PsyKo Uniqz, Maluku of mij op live als je zin hebt om freeroamen! Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
Ik heb me even bezig gehouden met het kiezen van een Crew-kleur voor op de Ubermacht Cabrio. Omdat de kleuren op de eerste pagina van dit topic nogal een vertekend beeld geven van de echte kleuren. heb ik de kleuren vertaald naar de bijpassende kleur in GTA Online en deze in Metallic op de auto + velgen gespoten. Hierbij de resultaten: Torino Red Grace Red Pfister Pink Bright Purple Midnight Blue Ultra Blue Racing Green Lime Green Yellow Orange En de foto's bij de kleuren: Torino Red: Grace Red: Pfister Pink Bright Purple Midnight Blue Ultra Blue Racing Green Lime Green Orange Yellow Ik weet ook niet of er iets besloten is over Matte paint of Metallic ofzo-iets.. maar ik vind persoonlijk matte echt verschrikkelijk lelijk(iedereen doet dat al) en ik vind dat op zo'n "Classy" auto als deze cabrio ook een een Classy kleur moet, en dus metallic. Ik zou zeggen, begin even opnieuw met stemmen want iedereen heeft nu een plaatje bij de kleur.
Wow, goed gedaan joh! Nu met deze plaatjes erbij lijkt het me een goed idee om opnieuw te stemmen. Als Cees dit dan even mooi in de startpost verwerkt kan er eindelijk een goede kleur gekozen worden. Zijn dit allemaal kleuren die standaard unlocked zijn? Ik zelf ben nog steeds voor hot pink maar die is volgens mij niet standaard unlocked.
Geen dank! Volgens mij is een groot deel van de kleuren niet standaard unlockbaar, maar ik denk als je net begint met GTA online dat het beter is om niet zo'n auto te nemen/tunen. je kunt je geld in het begin toch beter ergens anders voor gebruiken.
Daar heb je een punt. En als het echt moet zou iemand anders hem nog kunnen kleuren als je die kleur nog niet unlocked hebt. Ik zal nog wel even een foto maken van hot pink op die cabrio dan. Het moet gewoon hot pink worden!
De Prijs en wanneer je hem unlocked opgezocht: Torino Red 9260,- Rank 11 Grace Red 1520,- Rank 11 Pfister Pink 13750,- Rank 13 Bright Purple 15000,- Rank 1 Midnight Blue 12250,- 10 Best laps Ultra Blue 13750,- 25 Best laps Racing Green 10500,- 10 Turbo starts Lime Green 15000,- 25 Stunt jumps completed Yellow 8500,- Rank 15 Orange 7500,- Rank 1
Voor Hot pink moet ik nog 38 Turbo starts maken, is dus erg veel volgens mij aangezien ik er al meer dan 10 heb gedaan..