Olifunf - DiarreeBoy - ratT Fugazy Nog 5 dagen tot mijn jubileum zie ik nu . Ik wil een tank en villa als cadeau
Mag je ook joinen als je op de PS3 speelt? Of iemand geïnteresseerd in het maken van een XBW PS3 crew?
Wie toevallig online is, ik meld hier altijd even als ik de invite heb verzonden. Je hebt hoop ik geen foto gemaakt van gister?
Staat er nog iets op de planning vandaag? Na 12 ben ik online tot geen idee online.. wil eigenlijk nog een paar leveltje's erbij
Ook maar een request gedaan... Het idee van meer samenspelen spreekt me meer aan, ipv telkens aangevallen te worden. PsychoBoyJack - Mic180 - Mic180
Excedo - Excedo - Excedo Ik zit al in de XBW Crew en heb een eigen crew (waar ik als als enige lid van ben). Heb op het moment ook geen (werkende) mic maar kloten in een invite only sessie waarin je niet zomaar gekild word spreekt me wel aan. Hopelijk levert dit geen probleempjes op?
hoe heb je die letters gemaakt in het logo. snap niet dat ze geen letters en cijfers hebben, of ik kijk erover heen.