Ben toen tijdens een missie speciaal een blokje omgereden omdat ik anders een cutscene zou krijgen die het nummer zou stoppen
Modjo - Lady zit er ook in. Lekker cruise nummer Sowieso is Non stop pop FM wel een lekkere zender haha.
Ik smilede toen ik hoorde: Hello this is Fernando Martinez, it's good to be back. Deze game is beter dan ik gehoopt en verwacht had!
Eigen OST is ook gruwelijk lekker. Enige wat ik nooit draai is Radio Los Santos, te slechte hiphop en East FM ofzo met Latino muziek.
Dit idd. Zitten leuke nummers tussen. Of die pop radio station. Zitten ook wat leuke nummers van begin 2000 bij. Moloko, Modjo en Corona
Haha was erg blij toen ik hem hoorde, geniale oneliners heeft die ook weer. Sowieso weer genieten geblazen qua muziek en al de bullshit/humor, die er weer op de radiozenders te vinden is.
[yt]F0KMjsouls0[/yt] [yt]8prb7OWnWr0[/yt] Ik vind 't altijd wel tof om ze te beluisteren zonder de game te spelen. Dit zijn de enige 3 die ik op dit moment kan vinden
Die optie dat je gelijk een song kan sharen die je tof vind is echt handig. Vind dit nummer steeds lekker eigenlijk.