Zoals al verwacht is mijn favoriete zender Channel X.. Heb alleen het idee dat de zender niet helemaal werken zoals het hoord, lijkt wel of ze vaak overnieuw beginnen met als resultaat vaak dezelfde nummers.
Ben echt geen fan van beide, maar puur het nummer van Fergie vind ik echt lekker klinken. Lekker beat zit erin*) Zo idd heerlijk nummertje. Moet ook wat meer radiostations gaan beluisteren. Merk nu al dat ik toch maar bij een paar blijf zitten.
Beste soundtrack van GTA ooit als je het mij vraagt. Luister 't meeste naar The Low Down, FlyLo, Non Stop Pop FM, Los Santos Rock Radio en Worldwide FM.
Via iTunes is de OST ook te koop, dus met eigen gemaakte muziek voor de game. [yt]6rHJr_j8fxk[/yt] [yt]cETBCvKnu0Q[/yt]
Jammer dat er de laatste paar dagen bijna niks meer op de feed komt op Social Club. Had vanavond 4 songs gelinked en maar eentje kwam uiteindelijk op Social Club.
Al een paar keer langsgekomen in mijn game, gister eindelijk eens volledig laten afspelen terwijl ik door Los Santos reed. Geweldige track.