de 1e keer vond ik het wel lekker klinken, maar als ik naar dat radiostation switch is het 9/10 keer dat nummer -.-
Terecht. Maar niets overtreft All Saints - Pure Shores tijdens het rondcruisen door de stad 's nachts.
Inderdaad En deze vind ik wel lekker als je 's nachts over de snelweg door het plateland scheurt [yt]uQlwu1Yc1ik[/yt]
"Youth Brigade - Blow Away" en "Suicidal Tendencies - Subliminal" Sowieso vind ik Channel X verreweg de vetste zender om te luisteren, alleen veel te weinig nummers...
Radio Los Santos en FlyLo FM zijn echt zonde van de ruimte. Blaine County Radio met Danny McBride is ook wel tof overigens.
FlyLo is dik man! Radio Los Santos vind ik ook echt matig, er is genoeg 'betere' hedendaagse hiphop te vinden.
We were set up van de score is echt geweldig, ik genoot echt tijdens die missie. Top beslissing om oa Tangerine Dream eraan te laten werken. De pause menu is ook erg mooi en ik zoek één van die deuntjes die je hoort wanneer de cops achter je aan zitten.
Ik vind de radio op dit moment tegenvallen. Misschien moet het nog komen, maar er is niet een radiostation die er echt uitspringt voor mij. Beetje hier en daar een losse flodder. Maar 80% is gewoon meh.