1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [GTAV] Grand Theft Auto Online

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 5 sep 2013.

1. xboxz

xboxz Sinaasappelsap

Leuk Bevonden:
    4
    Vraag me daadwerkelijk af of er bans gaan vallen. Er is immers niks gemod, alleen maar van fouten in het systeem gebruik gemaakt. MS geeft zelf de bans en R* kan dit niet zelf bepalen.

Misschien kunnen ze wel op een of andere manier nagaan wie er veel geld heeft verdiend met deze glitch, zodat ze op $0,- gezet worden als punishment.

Iemand heeft mij vandaag deze glitch verteld en ik heb vervolgens zelf 1x geprobeerd, maar ik vond dit lullig t.o.v. anderen, dus maar mee gestopt. (nog geen 15K ermee verdient). Heb zelfs verhalen van die kerel gehoord van mensen met meer dan 100 miljoen op hun bankrekening...

Laatst bewerkt: 16 okt 2013
  2. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ik hoop dat R* gewoon de bedragen kan scannen, en iedereen met meer dan 5 keer datzelfde bedrag een dikke reset krijgt. Ik weiger om deze glitch ook maar te proberen, dit is gewoon cheaten.

Laatst bewerkt: 16 okt 2013
  3. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
  4. Cees.S

Cees.S Member

Leuk Bevonden:
    0
    :lol:

5. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Hoe kan je zorgen dat je gezondsheidsbalkje sneller volloopt als je bijna dood bent?
    duurt bij mij echt een tijd voordat tie weer op de helft zit

6. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Cover nemen.

7. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Ja dat begrijp ik :)
    Maar daar loopt dat balkje niet sneller van vol.
    in de ofline mode gaat dat aanzienlijk sneller

Kan je dat niet trainen op de 1 of andere manier?

Laatst bewerkt: 17 okt 2013
  8. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    P&Qs kopen. Van die snoepjes. Als je in cover zit en dan die snoepjes eet krijg je snel leven erbij.

9. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
  10. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Helemaal mee eens, en hoop dan ook dat deze mensen minimaal een volledige reset van hun character krijgen. Een ban is misschien te overdreven.

Fout in het systeem betekend nog niet dat je er ongelimiteerd je voordeel uit mag halen, zonder consequenties. Je kiest zelf ervoor om te glitchen, dan ook niet zeuren als ze het traceren en je oneerlijke progressie wissen.

Zonde dat mensen eigenlijk altijd zelf de games verzieken...

Laatst bewerkt: 17 okt 2013
  11. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.107
    Meestal wordt er wel wat gedaan aan mensen die glitches exploiten.

12. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Er zijn al een paar in een permanente cheater lobby geplaatst zag ik op reddit.

13. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.107
    Krijgen zij ook zo'n kek hoedje op? :+

14. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik vraag me af hoe strength omhoog gaat. Meeste skills staan nu bijna op 100 maar strength nog steeds op 20.

Terwijl ik soms tijdens een missie zie dat die naar 40 is gestegen. Als ik vervolgens ga kijken staat die nog op 20.

15. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ik heb de afgelopen dagen ook wat. Elke keer als ik geld op de bank zet (50000,- in totaal nu) ben ik het kwijt na een tijdje. :'-( Dit terwijl dat juist de veiligste manier zou moeten zijn ipv cash bij je te dragen. Het lijkt wel of het geld gewoon oplost als je het erop zet, meer mensen dit?

16. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.107
    Door te vechten en volgens mij door sommige sporten.

17. Jasonboersma

Jasonboersma IDon'tKnow

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het niks , omdat het een fout in het systeem zelf zat . En hun profiteren ervan . En terecht

Verzonden vanaf mijn LG-E610v met behulp van Tapatalk now Free

18. EXCEDO

EXCEDO :)

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet eerlijk bekennen dat ik er wel gebruik van heb gemaakt, heb er minder dan een mil mee gemaakt (ong 950k). Misschien voelt het voor jullie als cheaten maar bedenk wel dat ze er straks geld voor gaan vragen, noem je het dan ook cheaten? Ik hoop niet op een ban of een reset, ik wil er best voor betalen:+

19. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Haha dat is mijn cheetah gek!8)

20. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    "This, of course, seriously imbalances the online economy of GTA V. It’s almost like players are stealing money in a game about stealing things. That simply won’t do, so the ban hammer is allegedly hitting hard. A number of players report they have been booted from the game after using the exploit. Rockstar has allegedly told affected gamers that it will continue banning people from GTA Online who abuse the bug until it is fixed. It may also work with Microsoft to ban the console from all online play."

Uit dit artikel.

Deel Deze Pagina