1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [GTAV] Grand Theft Auto Online

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 5 sep 2013.

1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja dat is wel een stuk fijner :p vooral als je in die volle lobby's vol met buzzards en jets komt te zitten :+

Criminal Records werkt btw gewoon nog bij mij voor xp :) Meeste missies zijn nu echter rewardloos zowat door die halvering van geld.

2. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Zo werkt weer lekker poep na deze update.

Rijden alleen nog meer mini's rond in freemode.
    Tijdens races buggen AI auto's en rijd ik tegen onzichtbare auto's op.
    M'n tattoo's zijn opeens spoorloos.

Wat geld tijdens missie betreft. Volgens mij krijgen mensen die de rank van de missie nog niet hebben een kleiner aandeel.

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat laatste is bullshit ;) iemand kreeg bij een missie 25.000 en de rest 12.500 alleen omdat hij volgens mij niet in de cargobob vloog die geleverd moest worden (en hij was level 20 ofzo)

4. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Volgens mij krijgen mensen met een hogere rank wel meer geld en RP na een job. Tenminste dat is mij al vaker opgevallen als ik met maten samen speel die net begonnen zijn.

Mensen die de 'session timed out' error hadden voor deze update, kunnen die nu wel online spelen??

5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.096
    Was voor de update inderdaad ook al zo, kreeg iets meer XP/geld dan een maat die 10 levels minder had, al was het verschil erg klein.

6. DeKootje

DeKootje Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Is het niet gewoon zo dat je minder geld krijgt als je de missie al hebt gespeeld?

7. Zumpelvelder

Leuk Bevonden:
    618
    Was dat maar zo, dan had boosten tenminste al iets minder zin...O-)

8. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Prachtig dat die glitchers/cheaters nu allemaal bij elkaar in een lobby komen. Goed bezig! Mensen die opscheppen over oneerlijk verkregen miljoenen zijn sowieso kansloos :emo:

Maakt het voor de eerlijke spelers onder ons ook leuker. Mensen die een supercar gekocht hebben van hard verdiend geld. Zondag hopelijk m'n Vacca kopen en met de 500.000 van Rockstar de Infernus...

Klein vraagje. Ik heb een auto uit m'n garage verkocht. Echter kan ik die plek in m'n garage niet meer opvullen. Ik hou van een beetje "strakheid" in m'n garage. Kan ik die ordenen? Want nu heb ik 6 auto's en 4 lege plekken die ik niet meer kan opvullen.

9. Zumpelvelder

Leuk Bevonden:
    618
    Misschien even alles naar buiten rijden en dan op juiste volgorde weer binnen zetten.
    Heb trouwens zelf ook zo'n lege plek... :lol:

10. Dokter V

Dokter V Achiev Ho

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien kan je het opvullen met 4 random auto's en dan wanneer je een tracer plaatst of een auto online koopt vervangen voor 1 van die 4. Die andere 6 kunnen volgens mij niet verplaatst/geordend worden. Of helemaal op nieuw beginnen met sparen/plaatsen :+

11. Cees.S

Cees.S Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je 1 auto naar buiten rijd, dan de andere pakt uit je garage staat automatisch die 1e weer in je garage

12. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Net een online character proberen te maken. Begint meteen goed. Probeer tijdens de tutorial het in-game internet te openen, gaat hij terug naar third-person view en is de minimap weg en het character wheel doet het niet meer. Doe ik quit GTA Online. "Progresss will be automatically saved." Niet dus. Character wheel ook kapot in Single player. Game restarten dan maar. Ja hoor, online character kwijt.

Opnieuw character gemaakt, vervolgens hele tutorial doorgelopen. Alles werkt prima, op twee dingen na:
    1. Ik raakte mijn kleding kwijt na de tutorial
    2. Internet op de telefoon doet het nog steeds niet. |:-|:-|:-

En dat te bedenken dat ik degene was die eventjes wachtte tot alle problemen opgelost waren. Intussen zijn we 3 updates en 3 weken verder. Bij iedereen in mijn friend list werkt het perfect, behalve bij mij. FML. :emo:

EDIT:

Ik kan me telefoon in geen enkele save game meer gebruiken. :'-(

Laatst bewerkt: 19 okt 2013
  13. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Was het een auto met lage waarde dan?
    Ik probeer een Obey 9F Cabrio te verkopen maar dat ging niet omdat die meer dan 50k waard was. Ik had hem best wel voor 50k willen verkopen...

EDIT: Ja hoor is weer zover. Laatste 4 uur heeft hij weer niks opgeslagen.. Van level 54 terug naar 49 maar vooral het feit dat ik weer 250k lichter ben is weer lekker kak.

14. Zumpelvelder

Leuk Bevonden:
    618
    Apart... Ik heb dit soort dingen eigenlijk niet meer meegemaakt sinds de 3e update.

15. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Hoe sluit je de game af als ik vragen mag?

Heb nog nooit problemen gehad dat GTA niet gesaved is namelijk vrienden van mij die direct naar dashboard gaan vanuit GTA online wel.

Ik ga altijd weer terug naar de single player via het start menu, dan online en dan leave GTA online.

Wachten tot je weer met 1 van de 3 characters in offline bent en dan gewoon afsluiten!

16. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet niet je xbox uitzetten voordat je in singleplayer mode weer bent!

Send with Tapatalk HD for Android

17. Zumpelvelder

Leuk Bevonden:
    618
    Toch is het vreemd dat het spel van rank 49 tot 54 nooit een keer iets heeft opgeslagen.. Bij mij slaat het spel zowat bij alles wat ik doe op, tenminste als ik uit mag gaan van het draaiende oranje cirkeltje rechtsonder in beeld.

De keren dat het spel vastliep online tijdens het laden van een job moet je wel voor dashboard of de console uitzetten kiezen. En ook toen niets kwijtgeraakt.

Maar hoe dan ook, dat (alleen) opslaan van je progressie op een cloudserver blijft tricky en vol risico's vind ik!

[EDIT] Momenteel lijken de servers ook weer down te zijn, of zeer slecht te werken! ..met als risico dat je weer in de problemen kunt komen met je character, pffff... |:-

18. Guilty 343

Guilty 343 Active Member

Leuk Bevonden:
    91
    Eigen schuld dikke bult

19. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik doe precies zoals rockstar het aanraadt. Via pauze menu terug naar single player.

Was echter een save fout waar veel mensen last van hadden. Progressie was pas uren later te zien.

Net lagen servers er ook weer uit.

20. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben er nog geen een keer uitgegooid of ben mijn progressie verloren...

Send with Tapatalk HD for Android

Deel Deze Pagina