1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [GTAV] Grand Theft Auto Online

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 5 sep 2013.

1. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Vind toch dat je daar van alles wat te spelen genoeg geld verdient op een eerlijke manier!

Nu twee avondjes met vrienden gespeeld, maar amper missies gedaan, en allemaal rond de 4 a 5 ton verdient met maar paar uurtjes spelen. Vind ik opzich gewoon netjes.

Staat natuurlijk nooit in verhouding met wat je kunt verdienen met boosten, maar dat is ook gewoon
    cheaten! }:]

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Wil ik net even online spelen. Ben ik al m'n wapens en amo kwijt. :mad:
    Zit je met enkel een leeg pistool en geen geld meer.

3. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Wat doe je dan om zoveel geld te krijgen?

4. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.985
    Haha inderdaad. Ik krijg per 'ding' toch altijd maar 1-2-3-4-5-duizend. En ja, ik eindig vaak laatst.

Nu speel ik niet veel, maar volgens de Social Club heb ik in 14 uur pas zo'n 140k binnen geharkt.

5. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    $249.000 in 11 uur. Met races gaat het wel lekker, ik win 50% van de races en daar krijg je meestal 8-9.5k voor :).

6. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Volgens social club heb ik $1,632,057 verdiend en $1,873,882 uitgegeven, apart! :+

7. AliKebabje

AliKebabje Guest

Ik bespeur hier een fraudeur.8)

8. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Komt misschien om dat jij veel problemen had met opslaan enzo

9. Zumpelvelder

Leuk Bevonden:
    618
    Zorgen dat ik bijna constant bezig ben met jobs in een zo vol mogelijk server. Als je dan ook nog zorgt dat je redelijk goed voorin meedoet tijdens de races gaat het echt hard met het geld. Op deze manier van spelen geef je ook nagenoeg geen geld uit, en benut je alle tijd die je speelt ook efficiënt met iets verdienen.

Mensen in de server werken helaas niet altijd even goed mee (kiezen liever "Criminal Records" of "Down the Drain" keer op keer), terwijl er zijn zat races zijn waar je echt bakken met geld en RP kunt verdienen zonder daarvoor altijd eerste te moeten worden. Spel heeft zoveel leuke en uitdagende tracks, echt zonde om bepaalde races te blijven herstarten vind ik.

Het af en toe een parachute sprong er tussen door maken of het spelen van een deatch-match zorgt tevens voor voldoende afwisseling. :thumbs:
    Survival vind ik zelf niet echt slim meer om te kiezen, raak je en alle mensen kwijt uit je server, en op de meeste maps duren die 10 waves gewoon te lang in verhouding met wat het qua geld oplevert.

Eigenlijk zou Rockstar gewoon die hele 'replay' keuze moeten weghalen.. Ik denk dat dan echt een wereld open gaat voor veel mensen online. Want schijnbaar denken veel mensen dat je alleen rijk, en snel kunt ranken als je doet boosten, maar dat is helemaal niet zo.

GTA Online is volgens mij ook de eerste game waar ik het geen sleur vind om naar rank 100 te spelen.

10. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Dat 'Bad Sports' gedoe is echt lame. :'-(

11. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Helemaal mee eens.
    Maar het is bij mij (de meeste) zo dat ik graag snel een auto wil upgrade, dan doe ik ff een tijdje de zelfde race om genoeg geld binnen te krijgen.
    Maar dat begin wel snel te vervelen, de missies zijn verre weg de leukste om te doen. ben nu lvl 47 en boeit me niet echt om 120 te worden in z'n kort mogelijke tijd.

Het is echt super van R* dat de ziekenhuiskosten verlaagd zijn, nu is de freemode ook een stuk leuker

12. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    alleen vervelend dat ik constant dezelfde missies doe :confused:, zijn er maar zo weinig?

13. Zumpelvelder

Leuk Bevonden:
    618
    Even statestieken op Social Club gaan checken...
    De afgelopen twee avonden dat ik samen met vrienden heb gespeeld waren goed voor 5 uur en 15 minuten gameplay. Gemiddelde opbrengst liep uiteen van: min. 249.000 tot max. 379.000 voor de best presterende speler. :b:

Oftewel als ik met de crew samen speel en serieus bezig blijven met jobs verdienen we per persoon al gauw 60.000 per uur.

Als ik dat nu nog met missies wil bereiken moet ik heel hard doorspelen, en op geen enkele missie een misser maken. Dus in principe waren de bedragen die je verdiende met missies eerst prima gekozen door Rockstar, maar helaas omdat er teveel werd geboost is dit nu dus uit verhouding geraakt. |:-

Dat vind ik ook een fijne aanpassing ja.. Want voor bijvoorbeeld de 'platinum awards' heb ik ook wel een tijdje in freeroam moeten spelen, en dat was met die peperdure ziekenhuis rekeningen niet altijd een pretje. ;)

Laatst bewerkt: 23 okt 2013
  14. EXCEDO

EXCEDO :)

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn char is de enige echte solo dief, die nog tijd heeft om foto's te maken 8)

Hij heeft DE grote heist in zijn eentje geklaard :)

Laatst bewerkt: 24 okt 2013
  15. Cees.S

Cees.S Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe ben je daar nou weer binnen gekomen dan :p

16. Timg237

Timg237 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoe kan dat :p

17. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Hacker

18. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    :thumbs:

Dat komt volgens mij omdat bijna niemand in GTA Online dart, golf of tennis speelt :emo: Jammer, ik heb wel een keer zin in een potje golf of dart :)

Iemand überhaupt arm wrestle geprobeerd?

19. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.985
    Ja, 1x gewonnen en 1x verloren.

Toen had ik een lamme arm/hand. De volgende keer doe ik het zo:

20. Zumpelvelder

Leuk Bevonden:
    618
    Best zonde, al word Golf wel redelijk veel gespeeld volgens mij. Tennis was ik snel op uitgekeken, die potjes duren online net iets te lang. (kun je Leaderboards eigenlijk alleen ingame bekijken? Anders kon ik eens nakijken hoeveel mensen precies in die ranking van Darts staan)

Opzich zijn die minigames wel ideaal voor de 'platinum awards'. Mijn 30e was bijvoorbeeld de 'hole-in-one' met golf. (op hole 6)

Arm wrestling twee gespeeld, twee keer gewonnen.. Maar toen was ik er wel klaar mee, niet gezond voor mijn handen, en controller. :lol:

Laatst bewerkt: 24 okt 2013

Deel Deze Pagina