Het is gewoon legaal en origineel heb je geen interesse ouwe hoer dan niet zomaar. /Mod Zie mijn vorige mod-edit op jouw reply. Nu weer gewoon ontopic ~Kevf Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
PS3 Gdzr - GdzrNL - Gdzr91 Nelioka - Nelioka - Nelioka Remcom00 - Remcom00 - Remmelnator WizzNL - WizzNL - WizzNL PowerLines - MrMajorLazer - TheAmazingWookie Cyndris - CyndrisNL - CyndrisNL Darkzell - JThijssen - JThijssen Nol - Nol_NL - Nol_NL
misschien domme vragen, maar misschien dat jullie het weten. Kun je straks gewoon freeroamen door de stad en met mekaar activiteiten doen zoals golven, duiken, bank overvallen etc..? Of heeft iemand een link wat ik me er straks bij voor moet stellen? BVD.
PS3: Gdzr - GdzrNL - Gdzr91 Nelioka - Nelioka - Nelioka Remcom00 - Remcom00 - Remmelnator WizzNL - WizzNL - WizzNL PowerLines - MrMajorLazer - TheAmazingWookie Cyndris - CyndrisNL - CyndrisNL Darkzell - JThijssen - JThijssen Nol - Nol_NL - Nol_NL Luca - Cleutjens - Cleutjens Komt er voor de mensen met de PS3 versie ook nog een crew hierarchy? Of is dat niet nodig?
Dacht het niet. Ik weet niet of het mogelijk is om de 'normale' XBW crew met een PS3 versie te joinen.
Ja allemaal in dezelfde crew. We hebben al aardig wat PS3 spelers, dus we kunnen er wat moois van maken
Komt nog wel, en anders ingame wel. Je moet immers je gamertag of PSN aan je social club account koppelen