Die krijg je als je social club gelinkt is met je xboxlive account. Je kan deze niet dupe dacht ik zo
Wat dacht je van de Carbine? Anders misschien met een AK-47. En als ze dan nog geen chemistry hebben, gewoon even door de knieën schieten. Zul je wel twee nieuwe crew members moeten kopen, maar dat verlies moet je dan maar nemen. Succes!
Haha bedankt voor de tip! Edit: Zou ik iemand zijn Adder mogen duplicaten? Heb zelf een infernus die jij dan kan dupen. Verder nog Sultan, comet en surano.
Ik heb hem al een beetje ge upgrade en wat een fijne auto Acceleratie is nu al bijna vol en speed. Nu ga ik verder met brakes en handling dacht ik zo.. Na deze wagen ga ik ruiner upgraden omdat die heel mooi wórdt als je hem fully upgraded Daarna verder met mn muscle`s daarna monstertruck .. @@ Prutser, Oke
Mwa voor mij niet. Ik bedoel hoe wil je "eerlijk" aan 1.000.000 komen? Alleen maar races doen heb ik GTA namelijk niet voor gehaald dan kan je net zo goed forza spelen. Het gaat om 1 auto waar je af en toe in rijd.
Er komt nog gratis DLC he, met meer game modi en later ook heists waar je bakken geld mee binnen kan harken. Als je nu alles al hebt dat je wilt hebben, waar ga je dan nog voor spelen?
Is de website van "Social Club" momenteel niet te bereiken? Ik krijg telkens een foutmelding als ik die site wil bezoeken, of ligt dit aan mijn explorer?
Wil niet veel zeggen maar Rockstar is hier veel te laat mee. Hoeveelheid mensen online begint al af te nemen (mede door andere spellen zoals Ghosts) Voordat Online uitkwam deed Rockstar alsof je meteen heists kon gaan doen. Doordat Online echter de eerste weken gefaald heeft en heists o.a. nog niet beschikbaar zijn, is een grote groep al afgehaakt.
..en als dadelijk de next-gen consoles uit zijn zullen nog meer spelers bij "GTA Online" wegvallen. Zelf speel ik het momenteel ook nog maar weinig.. Bijna rank 120, dus vind het eigenlijk ook wel goed geweest met die game eerlijk gezegd.
Nouw ik verwacht niet teveel van die heists om eerlijk te zijn. Want dan zou je na 1 heist ook al "alles" kunnen kopen. Tevens denk ik dat je niet continu heists kan doen want dan zou je een middagje heists kunnen doen en ben je net zo rijk als Bill Gates. Maar goed iedereen heeft een eigen manier van het spelen van een game
Ik vermoed dat de heist er ook al komen om je bankrekening te spekken maar dat het vooral zal zijn om de heist zelf. Als de heist online overeen komt met de storymode dan moet het wel super vet worden, dan doe je het dus niet voor het geld. Maar idd, ik verwacht er ook niet heel veel van. Hebben jullie de laatste tijd ook dat je niet meer in volle servers komt? Het gebeurt mij best vaak als ik online kom in een server moet 10 man en dat er na een half uur nog maar 2 a3 andere bijzitten en nauwlijks nieuwe bij komen.