Ik zoek nog steeds peeps die net als ik ook nog maar low level zijn (ik rank en samen online willen spelen, met name missions ... AnybodY? Ander geef ik er ook de brui aan, online sole of met randoms vind ik gewoon niet leuk. En niemand gebruikt voice ...
Online zonder vrienden is sowieso boring... Dit weekend geprobeerd maar geen plezier aan. Random races joinen werkt ook niet omdat server systeem poep werkt en je niet een game vol krijgt. Speel nu enkel nog wanneer andere vrienden online zijn.
Ik ben rank 43 of 44 maar wil ook best Jobs etc mee doen. Ik heb nou 1.5miljoen. Maar weet niet goed wat te kopen. Wat is vet voor online? Want een tank krijg je Bad Sport als je vehicles van andere opblaast dus dat word hem al niet. En vliegen is imo ook niks aan aangezien niemand vliegt. Ik heb nu 6 Auto´s en 2 motors. Inclusief een volledig getunede en Chrome Vacca ( Lambo ). Iemand ideeen?
Ik vind het spel trouwens nog gewoon vet om te doen. Vooral als je wat vehicles etc hebt en beetje weet wat waar is. Alleen vind ik het klote omdat je bijna niet met 4 vrienden in 1 server kan. Elke keer gezeik dat hij vol is. En wij willen gewoon online beetje klote met andere mensen dus invite only session willen we niet. Dit vind ik echt enigste grote nadeel aan de game.
Via online heb ik ook een nederlander ontmoet en steeds als we online komen hunten we op bounty`s en andere gassies 5 man met lazers gingen op ons hunten wij wonnen met een auto
waarom zijn missies altijd van die last man standing missies??? Ik wil missies doen,.. niet weer team deathmatch of last man standing, doe ik wat verkeerd ofzo?? (ben iets van level 15)
Of een van je contactpersonen bellen en kiezen voor:"Request Job". Die missies zijn soms best tof, maar wat het opleverd is soms lachwekkend zo weinig.
Vannacht belde ik lester voor job ik werd 10.000 betaald en 2000 rp ik kijk zo nog wel ff Hoe die heet
de 2de keer krijg je nog maar de helft van de cash en ook als je een missie doet die boven jouw level is, krijg je de helft. Dat terwijl je soms echt hordes auto-aim enemies moet neerhalen die van een km afstand je headshots geven met een smg . 1 race winnen en je hebt nog meer geld... Wat dat betreft is de balans beetje ver te zoeken
Mja, als ik eht zo allemaal lees kan ik beter verder gaan met een andere game. Heb oa Btaman AO nog liggen .... Vanavond maar eens een laatste poging wagen ...
Het idee is zeker goed alleen het bevat gewoon een aantal cruciale fouten die ervoor zorgen dat het geen game is die maanden blijft spelen. Bijvoorbeeld dat je continu dezelfde missies krijgt, ook al heb je ze gedaan. Nu krijg je ook nog eens de helft minder geld. Tevens mag het geld van die missies wel omhoog aangezien je met een race van 1,5 minuut al 13k verdient als je minimaal met 4 players speelt. Verder dat die heists er nog niet zijn slaat ook nergens op. Waarom wachten ze daar zo lang mee? Je merkt gewoon dat het dood aan het gaan is. Continu hetzelfde doen gaat gewoon vervelen na een tijd. Zeker als je het intensief speelt. Ik had ook gehoopt dat je continu nieuwe contact personen krijgt met steeds nieuwe missies. Heb me er in het begin erg mee vermaakt maar heb het nu al gauw gezien als ik het speel. Weinig mensen in de serves. Missies al gedaan dus is de moeite niet. Racen is leuk alleen niet 2 uur lang.
Zal wel een domme vraag zijn maar wat bedoelen jullie met heists?? Ik speel het spel nog niet zo lang.
Persoonlijk heb ik er niet zoveel last van, nog steeds veel plezier aan online. Ben echter pas level 42 en zo te zien hebben de mensen in dit topic wat meer tijd aan hun handen. Dood aan het gaan? Geen last van. Nog steeds volle games. Wel mag die matchmaking eens een update krijgen. En ik zeg het nog eens, ze hadden NOOIT de optie erin moeten zetten om een public matchmaking game te kunnen hosten. Veel te veel mensen lopen te hosten, die games komen nooit bovenaan in de matchmaking (aangezien matchmaking volle games prefereert) en vervolgen maar klagen dat jouw game niet volkomt. Tja. In plaats daarvan hadden ze moeten denken aan een party systeem. Een onderscheid tussen je groep vrienden en andere spelers is wel handig, vooral als je team games speelt. Verder zou hierdoor die public host optie in het menu niet nodig zijn.
Een overval plegen. Bijvoorbeeld een juwelier of een bank. Dit kon ook in de Single Player en daar was het het leukste om te doen. Dit zou ook naar de MP komen Echter naar mijn mening te laat doordat er echt al enorm veel spelers naar Fifa, Cod, BF etc over zijn gestapt en die komen echt niet allemaal terug voor de heists.