Ach, dat is toch bij elke game? De game is enorm populair bij de release en dat aantal gaat vervolgens omlaag zodra er weer andere games uitkomen. De MP is net 1,5 maanden uit en ik verwacht niet dat het speler aantal enorm laag gaat worden in de volgende 6 maanden. Daarna zal het aantal wel verder omlaag zakken.
Ja klopt dat is bij elke game. Echter vind ik dat er gewoon te weinig variatie in de MP zit. Ik krijg namelijk echt continu dezelfde missies als ik online kom. Die missies heb ik al gedaan en krijg je helemaal niks meer voor. Dus je weet al hoe de missie gaat en hoe je hem kan halen en je krijgt er weinig geld voor. Ik had gewoon gehoopt op meer variatie en vooral meer missies (voornamelijk vanaf level 50+)
GTA blijft echt wel populair, IV heb ik tot halverwege 2012 gespeeld. Had altijd volle servers, zowel bij het free-roamen als bij het racen. En wanneer er steeds meer mensen gaan klagen over lege servers zal Rockstar wel een patch uitbrengen die servers samenvoegt (of iets in die trant).
Precies. En COD, BF, FIFA zijn nou niet echt games die ik persoonlijk hoog in het vaandel houdt wat betreft innovatie. Het zijn games that come and go, in tegenstelling tot GTA, dat blijft van tijd tot tijd wel leuk.
ok. voor de genen die mee willen doen ik ben heel de avond online en misschien nog in de nacht.. angezien ik toch niet kan slapen..