Ik heb de game volgens raptr 280 uur gespeeld best wel veel, maar ik laat ook vaak mijn Xbox aanstaan, weet niet of dat mee wordt gerekend.
Mijn teller voor GTA V staat op 250 uur zoiets. 166 online en 84 voor de singleplayer. Zoveel uur steek ik zelden in één game!
Ja precies en ik heb ook zat tijden in die lobby's gezeten wachten op anderen. En dan nagaan dat de MP behoorlijk teleurstellend is haha
Voor rooftop rumble moet je lvl 75 zijn om m zelf te beginnen. Ik ben nu net 60 en heb coveted al 3000 keer gedaan ofzo... ik doe hem in 3 minuten...
Coveted is inderdaad wel handig als je onder 75 bent.. Heb even een wss domme vraag, is het nou mogelijk om online money te kopen voor gta 5 online op de xbox360? edit: nvm i found it, in start menu t laatste tabblad!
Iemand zin om GTA achievements te boosten? Preferably level 50 voor de kill a thief achievement. Maar iedereen is welkom.
Ik zie wel eens als ik een missie online speel dat sommige mensen aan het begin van de missie hun voertuig klaar hebben staan, hoe kan ik dat zelf ook doen?