Heb nu voor 20 minuten aan 1 stuk door online geweest, beetje winkels overvallen enzo, maar zodra ik een missie start wordt ik eruit gekickt, echt vaag. hoort het ook zo dat je geen andere spelers door de stad ziet rijden?
Ik ben maar naar het dashboard gegaan na 15 minuten wachten, nu gewoon weer opnieuw proberen. Zal er toch eens doorheen moeten komen lijkt me. Was gisteren ook zo.
Cloud service kan hij weer niet vinden. Vanavond maar weer proberen, nu maar even wat belangrijkers doen.
Bestaat al! Check de startpagina. Oh dat probleem heb ik gelukkig niet. Sta nu wel vast na die missie, hoor alles om me heen verder gaan alleen ik zie het 'van boven af' zeg maar. Dan maar weer wachten..
Wat is dit voor Online gebeuren? Zoveel hype en het valt me echt smerig tegen. Ik wil gewoon wat vrienden uitnodigen om met z'n allen de map door te racen en chaos te stichten. Kan dit niet meer? ... Nee, nu duurt het eeuwen om is met z'n allen bij elkaar te komen. Overigens is er op het vliegveld geen kut te beleven. Er staat welgeteld 1 helikopter. Meer niet. Ook is de toegang tot het vliegveld meerendeel afgezet en je kan de militaire basis ook niet op. Verder mis ik de "drukte" en de dieren. Als je snachts rijd kom je geen hond tegen... letterlijk. Nee, niet echt wat ik ervan verwacht had
Top, zit er ein-de-lijk in. Drugs missie gedaan nu kan ik gewoon free-roamen. Gewoon blijven proberen mensen, opnieuw opstarten als je niet door de eerste race missie heen komt.. En als je de tweede missie voor Lamar moet doen kun je op start drukken als hij 'vast loopt' en moet je telkens een nieuwe online sessie zoeken.
Heb al zoveel geprobeerd en gewacht, ben er wel klaar mee.. Dit is gewoon niet leuk, zeker niet omdat als ik online kan spelen het ook niet super vet is ofzo. Beter maken ze een content-creator voor de single player, heb je meer aan!
Na een uurtje heb ik het racen en deatchmatchen wel weer gezien ja, nog geen missies gedaan, hoop dat dat wat leuker is..
Ik denk dat Rockstar het aantal NPC's heeft teruggeschroefd vanwege de drukte. Als alles meer steady is qua servers enzo zal Rockstar denk ik het Online gedeelte verder "opleuken".
Zat ik ook aan te denken. Scheelt een hoop sync data. Kan me niet voorstellen dat dat zo blijft aangezien 4 op high traffic evenveel NPCs had als de single player. Dat terwijl GTA V meer traffic dan 4 heeft in de SP.