1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [GTAV] Grand Theft Auto Online

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 5 sep 2013.

1. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    Net mijn eerste apartementje gekocht voor 80.000. Wat een krot, maar het is een begin :+

2. Gjito

Gjito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat verschilt.. ben wel is de basis op geweest stond er geen een vliegtuig. Soms staan er 4.. soms 2.. ligt er maar net aan.

Verder snap ik overigens totaal niet wat je met "kaal" bedoelt. Ik zie echt enorm veel voertuigen etcetera. Er zijn enorm veel jobs, er zijn missies, je kan zoveel enorm veel doen.

Overigens vraag ik me wel af of iemand een tip heeft om aan geld te komen. :+ Krijg maar paar duizend per missie.. en daar gaat veel van op aan kogels etc. Volgens mij is het het slimst niet aan te klooien en te blijven sparen.. maar juist het aanklooien is zo leuk :+

3. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Het liep bij mij een uurtje prima.. nu weer R* cloud problemen. Jammer, morgen weer een dag idd. Gewoon random een keer proberen, volgens mij echt een kwestie van geluk hebben op dit moment. Als je de tutorial voorbij bent heb je minder problemen.

Morgen iemand een private server online gooien? Dit is toch mogelijk? :emo:

4. Gjito

Gjito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Man wat is online verslavend zeg! Vind het toch wel jammer dat rockstar ook straks met een soort van microtransactie systeem komt. Ik las iets van €20,- voor een miljoen in game cash. Volgens mij moet je, om een miljoen bij elkaar te schapen, misschien wel tientallen uren minstens spelen. Het meest wat ik tot nu toe voor een missie heb gekregen is 5000dollar, ben rank 12. Ik zag dat ik tot nu toe iets van 80.000-100.000 in totaal had verdiend (waarvan ik maar iets van 15.000 over heb lol)... en daar zit echt wel uren spelen in dusja.

Een winkel overvallen levert iets van 1000-2000 op.
    Een auto verkopen kan 9.500 opleveren (ligt aan je auto). Dit kan echter maar één keer per online dag geloof ik (in het leven één uur).

Wel slim van Rockstar, die weten wel heel wat geld nog binnen te schapen tot GTA VI. Ik had totaal geen verwachting van de online mode dus kijk echt mijn ogen uit. Onvergelijkbaar met die van GTA IV... het is gewoon een soort van MMO.. een GTA MMO

Laatst bewerkt: 3 okt 2013
  5. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik hoop wel dat ze een mooie balans kunnen vinden. Het moet geen Pay to Win worden..

En waar kun je de auto's verkopen? Of op welk level?

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Pff heb het nou wel even gehad, wel dik 50k nu.

7. Guilty 343

Guilty 343 Active Member

Leuk Bevonden:
    91
    Ik kan er gvd nog steeds niet in

8. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Ik ook niet, vanmiddag misschien, als ik thuis ben :+

9. Stefandaman

Stefandaman Maximaal Hard Gaan

Leuk Bevonden:
    10
    Ik kom er ook nog niet in.
    Kameraad van me heeft niks geen problemen, en kan al twee dagen zonder gedoe spelen.

Lijkt toch een kwestie van goed geluk te zijn.

10. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik blijf de deathmatch mode geweldig vinden :D Al aardig wat potjes gedaan en het speelt heerlijk.

11. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Twee dagen al zitten proberen elke keer als ik thuis ben maar kom er ook gewoon niet in. :emo:

Als ik geluk heb kom ik in character creator maar dan kom ik ook totaal niet verder mee, zit dan 5 min te wachten na save and continu. Maar daarna krijg ik een timeout als ik de servers wil joinen en dat elke keer als ik probeer te joinen.

En als ik dan mijn console afzet is mijn character ook weer weg als ik eens voorbij de cant connect to the cloud kom.

Werkt dus voor geen meter dit online gebeuren. Beter hadden ze gewoon de hardeschijf gebruikt voor het opslaan van je progressie en characters want cloud werkt zo te zien voor geen meter. Zelfs als je een solo game gaat spelen kan je niets opslaan. :{

12. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
  13. Bulldog NL

Bulldog NL Dignus est Intrare

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb tot nu toe nog niet echt heel veel problemen gehad. Alleen even in het begin bij de tutorial om de eerste race te beginnen. Daarna valt het op zich wel mee. Over de kleine 10 uurtjes die ik nu gespeeld heb is hij misschien 2 a 3 keer vastgelopen of werd ik terug naar de singleplayer gezet. Naarmate je omhoog gaat in level ''unlock'' je meer activities en dingen om te doen.

Moet wel eerlijk toegeven dat het spel echt leuker is om samen met andere mensen te spelen in party verband. Mocht je nog een crew zoeken; http://socialclub.rockstargames.com/crew/forsaken_elite (staat op open-invite, dus je kan gelijk joinen)

14. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Hoe zit het met XBW Crew? En waarom hebben wij 174 members? 8)

15. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    ja zeg, Pleur effe alle unkown members eruit.

16. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    We kunnen jou er wel uitgooien.

17. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ja en jou ook.

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Gooi mij er maar uit.

19. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Inderdaad. Gooi Dyonko er maar uit. Ben al vaak zat doodgereden en geschoten door iemand die in de XBW crew zat.

Gisteren toch weer wat lol beleeft met GTA 5 Online :) Dus dat zit wel snor.

Het is alleen jammer dat als het ene werkt ... het andere het weer niet doet :+

Overigens hoop ik wel dat er snel wat duidelijkheid komt m.b.t de leegte in de servers. Had wat meer verkeer en mensen willen zien lopen. Snap ook niet waarom het NIET zou kunnen trouwens ... GTA 4 was ook volle back chaos met alle settings op het hoogst.

20. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Het werkt nu allemaal prima. Ik speel nu al redelijk wat uurtjes zonder problemen..

@Bulldog NL

Ik ben heb me ook bij jullie toegevoegd. Maar het lijkt me wel gaaf om een gesloten XBW Crew te maken. Alleen met mensen die actief zijn op XBW.

Deel Deze Pagina