Ben al aardig wat XBWC members tegen gekomen. Alleen kak dat na de missie vaak opeens weer in andere lobby verschijn. Wel stuk of 15 missies met een maat gedaan vandaag en mijn sportautootje met truck toeter al aardig kunnen upgraden. Vanavond een appartement kopen. Free mode echt instant geld wegbrengen want iedereen maait elkaar neer.
Ik voeg je wel toe als je het niet erg vind, Als je hulp nodig hebt invite me dan maar. Ik moest wel heel erg lachen toen we alle twee droog in die auto zaten en jij 20 keer over de kop ging
Vind het soms een beetje triest zoals sommige alleen maar lijken te spelen.. Missies samen doen zie je niemand, wel constant achter je aan zitten om je te beroven van $100...
Oja, kwam ik achter via een maat van me, je hoeft niet naar een ATM om je geld te storten, kan ook via je telefoon
Kan nu al wat mij betreft? Is toch mogelijk als je een game op start? Die persoon hoeft slechts wat invites te sturen dan denk ik.
In! Als het voor of na expeditie robinson is. Hoe zit het eigenlijk nu met ziekenhuis kosten? Ik heb soms namelijk het idee dat er geld verdwijnt maar zie nooit iets als ik uit ziekenhuis kom.
Ik doe wel mee! Eindelijk doet GTA online het. Nieuwe character aangemaakt en na 2 pogingen had ik een race.
Wanneer is die tutorial voltooid? Heb nu de race gedaan, drugs gehaald en kleren gekocht. Maar ik kan nog steeds geen Friend joinen want dan zegt ie dat wij de tutorial moeten voltooien. We hebben beide hetzelfde gedaan. Staat bij Join Game (Disabled). Is dat uitgeschakeld? Of moet ik nog iets doen voor de tutorial?
Ik zit in de xbw crew maar als ik in het online menu "join crew" doe kom ik er maar niet in,iemand hier die mij wil inviten?