Nice, cloud server probleem. Start ik opnieuw op ben ik level 1 ipv level 15, geen geld meer (80k) en auto gone.
Iemand die met motor wilt cruisen/racen op de snelwegen enzo? Heb ik wel ff zin in maar alleen is niet leuk
Heb een friends only game gemaakt, crew only ging niet op de een of andere manier. Iemand die een invite wil? Voeg mij even toe.
Nog maar eens proberen dan khad je game invite geaccepteerd maar ik moet de tutorial nog afmaken bij die race stopt het steeds voor mij nu ook weer.
Weet ik niet. Op het moment werkt het ook niet echt, dus straks nog maar eens proberen. Kan iemand wél een crew server openen?
Het is mij gelukt om er 1 op te zetten. Jammer genoeg word je na een missie weer allemaal door elkaar gezet... Niet echt handig dus. Heb net 2 uur zonder problemen online gezeten. Weet niet wat ik er van moet vinden. Aan de ene kant is het leuk om geld te verdienen en zo je eigen op de kaart zetten... maar aan de andere kant mis ik het free-roamen ook. Dit had ik niet gehad als de hele map gewoon hetzelfde zou bevatten als de SP. Voelt allemaal zo leeg aan. Ondanks de vele missies die je kan doen.
Dan sluit je game maar af. Gaat niet werken. Ik kon vanaf 18:00 tot 20:00 perfect spelen. En nu krijg ik telkens een Time-Out bij Matchmaking.
Bij mij werkt online net een uurtje. Ik heb een 2e character aangemaakt en na 2x proberen had ik gelijk raak. Bij de 1e character doet ie het nog steeds niet.