Is helemaal afhankelijk van het type wagen, des te duurder de wagen des te meer kost die verzekering... Logisch eigenlijk. Maar 10k totaal kun je makkelijk rekenen ja. Wagen repareren, overspuiten, traceer-chip en verzekering! Maar wees voorzichtig, ik ben zo twee wagens die ik geheel zelf betaald had kwijt geraakt.. Drie wagens totaal dus kwijt als ik die uit de tutorial meereken.
die auto kun je later gewoon veranderen of je kunt hem alsnog kwijtraken (tenminste dat gebeurde bij mij) maar als je een garage hebt zijn alle auto's die daarin staan in principe main auto's.
Krijg je als je level 15 bent van die gerald. Maar ik kan vanavond laat miscshien nog wel eens die missie hosten en mensen die willen uitnodigen.
Als het werkt doe ik mee. Aangezien ik toch opnieuw moet beginnen kan ik het beter in 1 keer goed aanpakken. Het mooie is dat alleen de host trouwens level 15 moet zijn.
Wtf een NPC zette net een bounty van 3000 op mij voor het stelen van zijn auto. Had meteen vier gastjes achter me aan zitten
Had ik gister ook toen ik een auto had gejat, meteen de achievement gehaald " run like the wind" ,niemand kwam achter me aan dus had geluk maar ik reed zoiezo naar de andere kant van de map
Bij mij lijkt alles ineens te werken. Geen corrupte characters meer (klopt af) geen join problemen, niets
Heb 4x zo'n missie achter elkaar aan gedaan die 9k oplevert. Heb al het geld meteen uitgegeven aan mijn té vette pimpmobiel. Vette claxon, mooi kleurtje enzo Ik wou alleen een fiets kopen via zo'n website, maar dan werkte niet Verder draait GTA Online nog steeds prima