Ja ik gisteren en tot nu toe de leukste die ik ben tegenkomen kwa missies is Top Fun. De ene moet van punt A naar punt B met een crossmoter en de ander moet uhm tegenhouden doormiddel van een jet te gebruiken
Hond dat je bent ja "Hey! Gun me even het moment om op m'n moto..." En m'n zin was nog niet af of ik had een raket in m'n reet!
Tyfus Rockstar, serieus wat een zooitje ongeregeld. Na de update character nog steeds gone. Op social rockstar staat wel dat ik 130.000 cash hebt verdiend met mijn leven 1 waar ik nog niets mee heb gedaan. Rank 15 voor lul.
Die character kun je vergeten. Zodra het weg is komt die niet meer terug. Het ergste is dat niemand daar veilig voor is. Er zijn ook mensen die vandaag na de update nog hun character zijn kwijtgeraakt, of gedeeltelijk zijn teruggezet naar een lager level.
Vind survival tot nu toe het meest leuke online... Of het rendabel is ligt vooral aan jou team, zonder goede tactiek kan het namelijk best lang duren, of je komt niet verder dan wave 3 ofzo. Maar vind veel andere online activiteiten heel snel saai worden. Vooral de missies vallen mij zwaar tegen online!
Yo gasten ik heb een vraag over GTA online. Ik heb een character gemaakt, de race gedaan en toen liep het spel vast (ik heb dus ook niet de hele tutorial gedaan). Elke keer als ik inlog en online wil spelen moet ik een nieuwe character maken. Als ik eenmaal de character heb gemaakt word ik ergens op de map gespawnd. Dit heb ik elke keer als ik online wil spelen. Verder moet ik ook een nieuwe character maken als ik iemand wil joinen. Weet iemand hoe ik dit kan fixen?
Dat is raar misschien dat je cache wissen helpt. Nadat ik dit deed kwam ik in ieder geval langs die beruchte 1e race. Systemsettings>storage>dan kan je op drukken als het goed is> Delete cache.
Na die update van vandaag, vliegt nog steeds de cloud eruit en werkt het allemaal nog niet. Dus nog weinig vooruitgang?
Bleh, ik dacht eindelijk dat het goed ging. Volgensmij was ik door de tutorial heen, kan ik free-roamen spawn ik opeens terug naar de singelplayer, lijk ik voor de 7e keer mijn character kwijt te zijn. Bleghhhhhhhhh, heb het er aardig mee gehad al.
Zoals eerder vermeld vanaf level 15. Wij speelde op de map Boneyard. 2 mensen in de schuur en 2 achter een kind of huisje ten zuiden van de map die bijna tegen een muur aan staat.