Ik heb nergers meer last van. Hoe stoppen jullie met gta online? Gewoon meteen je xbox uitzetten of wat?
Daar gaat het fout. Als je je xbox uitzet of naar je dashboard gaat terwijl je nog in online zit save je uhm niet. Je moet naar je storymode gaan via je tel of via start > online > Quit GTA online. Dan save je je game pas
Hey ik heb een vraag, hoe zorg je ervoor dat je niet dood kan gaan in online. Passive mode werkt niet voor mij, ik wordt nog steeds gedood, al 20.000 dollar verloren... Send with Tapatalk HD for Android
Onzin. Heb dit net extra gedaan en nog is alles weer weg. Ben gewoon weer helemaal terug gezet. Voor mij geen online meer.
Veel missies doen, side missies, winkels overvallen enzovoort. Auto's kun je ook stelen natuurlijk en je 'eigen' maken.
Je kan op een manier je character éénmalig wijzingen maar geen idee hoe.. Jammer dat je trouwens niet je online stats kunt zien via de socialclub website, die functie werkt op dit moment niet.
Weet iemand hoe je co-op missions kan doen? Ik zie alleen deathmatches en races op de radar aangegeven.
Krijg je vanzelf naarmate je hoger level bent. Je krijgt ze van Simeon, Lester, Lamar etc. Maar ook in de matchmaking lobbies. Onder 'story'.