Als je level 21 bent dropt het bedrijf van Trevor regelmatig kistjes, ik had een speciaal kistje gevonden waardoor je 1 level omhoog ging (of veel XP), een minigun, geld en armor. Normaal zit er gewoon wat geld en XP in.
Mijn character is weg. Heeft het een week lang prima gedaan, een uurtje geleden ook nog. Verder niks geks gedaan. En nu is ie pleite.
Het is weer is kapot... Rockstar houd wederom hun mond en zegt ook niet wat er aan de hand is en waarom Online zo verschrikkelijk saai is... Informatie zou fijn zijn.
NIGHTMARES, Ik vond dat echt verschrikkelijk met al die poppetjes eenigste wat je kon doen is staan en lopen en onbenullige spelletjes doen.
Als je constant Jobs kunt spelen is online geniaal... Maar vaak kom ik niet verder dan wat aanklooien in de freeroam, en ja dat is heel snel saai! Die servers en cloudservice, wat een ramp!
Mensen moeten niet zomaar huj xbox uitzetten bij gta online, altijd via menu, leave gta online. Anders slaat hij hem niet op Send with Tapatalk HD for Android
gelukkig ben ik niet de enige die zn charactar kwijt is, Komt vast wel weer terug. xbox gaf net al aan dat rockstar problemen had. Op socialclub geeft ie ook mn charactar niet aan, behalve mn geld dat dan weer wel morgen is ie der vast weer.
Freeroamen vind ik juist geniaal. Moet je natuurlijk wel net een paar goeie gasten treffen. Ik rij in een brandweer auto en zie ineens 2 gasten een soort destruction derbie spelen dus ik ook aan het beuken met de brandweer auto en ze begonnen wat te schieten dus ik dacht laat ik de politie even bellen. En na een paar rondjes kwamen ze al aanrijden en meteen achter die gasten aan Wel een dure hobby trouwens dat gekloot