1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [GTAV] Grand Theft Auto Online

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 5 sep 2013.

  1. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    ..en als ie GTA Online niet werkt bij het opstarten je geduld bewaren... ;)

    Logisch als de 'cloud' down is dat dan ook je gegevens niet beschikbaar zijn, je systeem kan namelijks niks downloaden en inladen.
    Zo gauw de service weer werkt krijgt 90% van de mensen die nu denken dat ze alles kwijt zijn hun character gewoon weer terug.

    Netjes afsluiten werkt helaas niet altijd.. Soms is de 'cloud' al tijdje down terwijl je nog met een missie bezig bent, of nog wat tijd rekt in de freeroam. Sluit je dan af word helaas niks opgeslagen. :mad:

    Zo wel 2 rangen, en een auto plus garage kwijt geraakt...

    Of niet, alleen daarom al vind ik het niet echt leuk.

    Freeroamen de eerste avond gedaan toen we online kwamen met GTA Online.. Maar na paar uurtjes ben je dat echt wel zat vind ik. Voelt zo doelloos en nutteloos aan. :p
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2013
  2. Cees.S

    Cees.S Member

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Toevallig was ik dat en Mt Cook, die mij doodschoot terwijl ik een winkeloverval aan het doen was. dus ik dacht, k neen wraak. nou toen reed ie bang rondjes :p
    En toen die uiteindelijk in een helikopter ging ik m achterna, toen zat hij opeens:confused: bij iemand anders in de auto en knalde em neer. toen werd ik uit de game gezet |:-
     
  3. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Ja die Mt cook heb ik daarna nog een paar keer wat kogels gestuurd vervelend ventje... Meteen na een job schoot hij me vlak de lul :+
     
  4. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Jongens je poppetje is wel opgeslagen. Geen nieuwe aanmaken want hij saved over de oude heen.
    Mijn poppetje is ook opgeslagen alleen hij staat nietbij mijn lijst om hem aan te klikken om te spelen.
    Soms laad hij gewoon me poppetje en dan kan ik spelen maar let op.
    Als cloud offline is slaat hij niks op echt helemaal niks alles wat jij heb behaald is ook allemaal weer weg.
    Ik heb wel een tip als je wilt dat hij toch opslaat als cloud wel beschikbaar is!!!

    Ga na elke missie een winkeltje in koop wat kleins en ga eruit dan zie je rechts onderin dat orange cloud opslag tekentje binnen 2 seconden moet hij weer weg zijn dan heeft hij netjes alles opgeslagen!!
    Duurt dit langer dan 2 seconden zijn de cloud servers weer offline.... Ik heb tot nu toe op deze manier alles weten op te slaan.. Ik heb netjes het goedkoopste huis van 80k en een Elegy.

    Ik kan alleen zeggen let op het orange cloud tekentje na elke missie of andere job wat je ook op dat moment aan het doen bent en let vooral op hoelang hij blijft draaien bij mij is hij echt binnen 2 seconden netjes weg alles waar hij langer er over doet is hij de verbinding met cloud kwijt en probeert hij het na enkele minuten weer.
     
  5. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Dat probeer ik ook altijd te doen.. Maar dat oranje cirkeltje komt echt niet altijd in beeld bij mij. :{
     
  6. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Dan ben je de verbinding met cloud kwijt..
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    130.000 nu op de bank, nog maar 170.000 voor het duurste appartement! :+
     
  8. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    duurste huis is toch boven de 400k ?
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Serieus?

    Die site is ook zo onduidelijk :+
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Het is avond..en daar komen de errors weer over unavailable rockstar services.
     
  11. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Ja voor zover ik het zag waren het de huizen met zijn 4tjes naast elkaar in een cirkel die kosten tegen de 400k of meer
     
  12. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61

    Ja voor zover ik het zag wel!! Het zijn de 4 huizen die in een halve cirkel staan.
     
  13. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Is niet waar. Ik had direct verbinding met de cloud servers. Het viel me meteen al op dat hij niet m'n online profiel laadde zoals dat normaal wel gebeurde. Vijf seconde later zat ik in de tutorial.
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
  15. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61

    Bij mij en mijn maten toch echt wel ;)
     
  16. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Zit em tussen de oren. Ik sloeg altijd nog even extra op door naar de SP te switchen en toch 2 characters kwijt geraakt ;)
     
  17. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Ik ben niks kwijt geraakt.. mijn maten ook niet.
     
  18. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Ik ook nog niet tot dusverre.. Al lijkt het wel vaak zo.

    Denk dat er een verschil is tussen het offline zijn van de cloud en de servers. Nu is alleen de cloud down, en kom je dus niet aan je character, maar je kunt wel online spelen omdat de servers wel draaien.
    Alleen doe je dit dan met een nieuw character met als risico dat je andere character overgeschreven word op het momente dat de cloud wel weer beschikbaar is!!

    Dus mensen, als je character niet meteen laad, stop met online spelen!!!
    Dan is de kans zeer klein dat je character kwijt raakt...
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Nice, heb nu een missie voor Trevor. Coke stelen, beetje bugged want je kan een boot stelen en heel makkelijk wegkomen. 10k per 5 minuten, erg nice dus! Oh lol, lever hem nu twee keer in en twee keer loop ik vast. :emo:
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2013
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Pff, een lastige missie voor Lester gedaan, krijg ik maar 2000 :emo:
     

Deel Deze Pagina