1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [GTAV] Grand Theft Auto Online

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 5 sep 2013.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Volgens mij kan dat pas vanaf level 50 dat je mensen echt kan beroven, ik heb meerdere malen mensen vermoord die 5000+ hadden maar die dropten maar 100 dollar. Wanneer je level 50 bent kan je via Lamar een Robber regelen die geld jat van een persoon.
     
  2. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Nog even doorspelen jongens, het snelle geld komt eraan. :emo:

    [yt]Kp4kVNSmmWo[/yt]
     
  3. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Paar leveltjes nog Neo!
     
  4. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Doodschieten en dat het geld oprapen
     
  5. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Ben net weer begonnen met racen. :+
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Totdat je gereset wordt door het gebruik maken van die 'makkelijke' manier.. Ik ga het dan ook niet riskeren. :)
     
  7. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    2 keer geprobeerd, de server gewoon veegt z'n dikke hol af met alles wat we die gisteravond gedaan hebben :F:
    Denk dat je toch voortaan naar single player moet gaan ipv alleen Freemode, lijkt erop dat hij dan pas echt je progressie upload naar die brakke cloud server van ze.



    Dafuq :lol:

    Als je daaraan meedoet kun je net zo goed meteen stoppen want dan heb je na een klein avondje allesch wat er te unlocken valt 8)
     
  8. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    als je goed bent in race verdien je ook veel knaken ik kan zelf maar niet winnen.. 1 win 16 losses nu ofzo, elke keer word ik wel weer aangetikt door iemand waardoor ik 500x slip en dan uiteindelijk weer middenmode eindig.
     
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Tja toch bizar dat je zulke dingen moet doen om normaal online te kunnen spelen, ik kon volgens mij van het weekend even gratis online GTA doen maar ik kwam er na een tijdje ook niet meer op. Ik wacht gewoon een aantal weken zal dan wel opgelost zijn. Moet wel zeggen dat wat ik heb gespeeld (alleen het begin) wel tof gedaan is zowel dat story (online) als de races/jobs. Alleen mijn karakter is nog niet echt spraakzaam maar misschien veranderd dat nog.
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja zonde man. Was wel gezellig gister. Ik zou gewoon alsnog spelen, en inderdaad als ik de game afsluit ga ik altijd naar het menu -> online -> quit online waarna hij dus naar de singleplayer gaat. Ik heb wel wat cash voor je eventueel?

    En Excess-Denied, tot zover ik weet kan je character niet praten. ;)
     
  11. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Gewoon met vrienden samen racen. Zo heb ik afgelopen weekend $400.000 binnen weten te halen!

    Denk je? Die mensen die steeds de missie opnieuw spelen doen niets fout. Rockstar had gewoon de optie niet moeten geven de missie te herspelen. Ik zie het dan ook echt niet gebeuren dat mensen hierdoor gereset gaan worden. R* heeft wel wat beters te doen momenteel... ;)
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2013
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Mh jammer, vond daardoor de scènes/tussen-filmpjes die ik zag (van de 15 min die ik heb gedaan) wel wat tenenkrommend worden vooral in de allereerste scène.
     
  13. AliKebabje

    AliKebabje Guest

    Wie geeft die missie?
     
  14. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik vind het één van de missers dat je character niet kan spreken. De filmpjes hebben totaal geen sfeer en juist wat GTA voor mij o.a. zo goed maakt zijn de scherp geschreven dialogen en uitspraken. Ik begrijp het wel, maar met een game zoals GTA had ik verwacht dat ze wel de moeite hadden genomen een paar random voice actors de mannelijke en vrouwelijke stemmen in te laten spreken. Al was er maar keuze tussen 2 of 4 verschillende stemmen.
     
  15. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Hebben jullie soms ook dat je gewoon random gekicked wordt door andere spelers?

    Dan heb ik niemand gekillt waardoor die boos kan zijn, ben ik gewoon met wat vrienden bezig met een missie en lig ik er weer uit echt waardeloos dat ze deze optie erin hebben gedaan dat het zo makkelijk is om mensen uit een game te kicken.
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Precies, die scènes/tussenfilmpjes zijn nu echt een stuk minder.
     
  17. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Vind eigenlijk dat ik het snelst geld verdien door gewoon te spelen wat ik leuk vind. Overal valt aardig wat geld aan te verdienen als je er goed in bent, en de gamemode/matchmaking niet te lang ervoor duurt. Meeste missies duren soms toch wat lang, dan valt het geld wat je eraan verdient in verhouding best tegen.

    Sowieso gaat het boosten van telkens dezelfde missies vrij snel vervelen, wat weer afbreuk aan de overall online ervaring doet. Tenminste zo zie ik het...

    In diezelfde tijd heb je ook een aantal korte races gedaan want uiteindelijk meer geld oplevert. Tussendoor altijd even langs 'Los Santos Customs' en als het kan een duur auto-tje verkopen. Soms dan ook nog ff een shop overvallen, maar voor dat geld moet je vaak ook hard werken als je pech heb met de cops. ;)

    Beter zorg je dat je snel wat ranks up gaat, dan komt zoveel meer content vrij waardoor snel(ler) geld verdienen makkelijker word.
    Teveel aanklooien in de freeroam is in ieder geval ook niet bevorderend voor je bankrekeningsaldo! :+
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Trevor noemt je poppetje al 'favorite mute' :+
     
  19. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Haha bedank :thumbs: maar ik ga wel ff een uurtje kansloos dat Violent Duct hoeren
     
  20. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Kan je dus auto's jatten en daar verkopen? wist ik nog niet
    wat levert dat op?
     

Deel Deze Pagina