1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [GTAV] Grand Theft Auto Online

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 5 sep 2013.

  1. Seh

    Seh Guest

    Verschilt per auto, 5k minstens wel volgens mij.
     
  2. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ja elke ingame dag (45 min) kun je een auto verpatsen bij los Santos customs, max wat je voor een auto krijgt is 9000 volgens mij.


    Hoe kun je trouwens die Violent Duct restarten? Krijg die optie niet in het postgame scherm.
     
  3. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Verschilt per auto, en in welke staat je hem aflevert... Minste wat ik tot nu toe gezien heb is 1500 voor een auto.. Maar dat was ook een roestbak gepikt in Blain Country. :emo: (super cars nemen ze niet aan voor zover ik weet)

    Helaas kan het maar één keer per dag... Wel krijg ik geregeld nog een 'groen auto icoontje' op de map, wat een missie voor Simeon betekend. Haal die wagen op, spuit hem over en breng hem naar de haven. Zonder schade heb je dan altijd 10k wat zomaar kan oplopen tot 15k als het een sport model is. :thumbs:
     
  4. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    De optie staat er niet, maar gewoon na het like/dislike scherm op RT drukken.
     
  5. Cees.S

    Cees.S Member

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ik ook waarna ik mijn character uiteindelijk kwijt bent.
    Misschien heb jij dit ook wel.
    Succes
     
  6. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe lang duurt het ongeveer tot je online character opgeslagen is? Ik zit nu al eventjes te wachten nadat ik de naam heb ingevuld, kan nergens op drukken en er staat nergens dat ie aan het laden is oid. Betekend dat, dat online het weer eens niet doet? Heb dit probleem nu al een paar x gehad.
     
  7. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    1.010
    Leuk Bevonden:
    8.930
    Nou, kwam voor het eerst een paar minuten in GTA:eek:.

    Probeerde alles een beetje uit te vogelen, eerst die race tegen Lamar. Toen die drugs. Toen wat rondkijken, tenminste dat wilde ik doen, als ik niet 12x vermoord werd door iemand uit de XBW Crew (!).

    Toen de passive mode gevonden en geactiveerd, want ik had hem echt elke keer op m'n nek. Toen moest ik in een auto stappen en voor het eerst naar Simeon, maar dan kunnen ze je blijkbaar wel weer raken. Weer paar keer dood.

    Zijn alle mensen in de crew wel daadwerkelijk van dit forum of?
     
  8. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Waar kan je de auto's voor Simeon inleveren nadat je een SMSje hebt ontvangen?
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Staat dan een S op de map.
     
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Wtf ik begin nu online, maar Lamar is onzichtbaar hahaha. Auto rijdt nu uit zichzelf.
     
  11. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Zelfs zonder te spelen verlies ik progressie. Eergister was mijn tweede character van level 6 al teruggezet naar 3 en al het geld kwijt.

    Ik denk kijk nu eens of het misschien wonderbaarlijk terug is, maar nu sta ik zelfs op level 1. Maar kan wel meteen free mode doen zonder tutorial.

    Wat een grap dit spel :lol:
     
  12. Cees.S

    Cees.S Member

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik toch maar opnieuw begin.
    Nieuwe character aanmaak, want vind het nu wel erg lang duren tot mn character terug is.
    Wanneer komen die 3e-5e slots vrij?
     
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik krijg bij alles 'Job failed to download'..
     
  14. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    Uitkijken dat als je opnieuw begint dat je ''oude profiel'' dan verwijderd wordt. Je character is op de cloud van R* opgeslagen. Als je dan een nieuwe begint dat wordt dit opgeslagen over je oude profiel.

    Ik heb namelijk ook mijn profiel weg. 130K weg en ongeveer lvl 20. Nu maar even afwachten of ik mn character terug krijgt.
     
  15. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Mensen werkt het Online gebeuren momenteel een beetje? Wil eigenlijk na het avondeten weer eens wat gaan spelen. :p
     
  16. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Nou lees even een paar posts boven je door.
     
  17. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Als je een nieuw character maakt op een ander slot saved hij niet over je oude heen.
     
  18. Cees.S

    Cees.S Member

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    daar ligt het probleem.
    1 okt. had ik er een paar aangemaakt omdat hij niet werkte.
    En ik weet niet meer op welke ik de goeie had gezet.
    ik probeer het wel.
    had toch maar 32k en lvl 18. Is niet heel erg ver.
    Of hebben jullie hier andere meningen/gedachten waarom ik het niet zou moeten doen?
     
  19. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Ok, het lijkt dus van kwaad toch erger te worden.

    Hoor en lees niks anders dan characters die weg zijn. 8)
     
  20. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Heb ik ook gehad vanmiddag, heb de hoop opgegeven en probeer het later wel weer een keertje. Moet zeggen dat na de patch het toch iets beter is gaan werken voor mij.
     

Deel Deze Pagina