Vooral de ingame map werkt sinds de update heel fijn is mij opgevallen. Voor de rest vind ik dat er weinig mis is met het spel zelf eigenlijk. De servers en de cloud zijn het grote probleem, daar waar al onze gegevens opgeslagen worden! Kunt nog zoveel patchen, als de servers het dataverkeer niet verwerkt krijgen blijft het spel voor sommige mensen onspeelbaar helaas...
Bij is het altijd erg lang op Launching Session. Maar heb al wat kunnen spelen. Wordt ook wel vaak gekicked, geen idee waarom.
Meer mensen die nu atm niet op cloud kunnen komen? Een maat van mij heeft het spel vandaag gekocht en komt niet op de cloud maar ik kan er wel gewoon op.
Elke keer als ik een mission doe dan gaat de op time out maakt niet uit of het 2 personen of 16 is hij blijft het aangeven
Volgens mij zijn ze echt aan het aanklooien met die cloudservice... Mijn character is nu ineens ook verdwenen bij Social Club. Wat een drama dit, dat Rockstar snel alles offline gooit, want dit gaat zo niet goed komen!
oké nieuw character aangemaakt. Mn geld had ik nog. dus begon de tutorial leuk met 35k nu rang 4, dus het schiet al op
Dat is bij mij en een paar maten nu precies het zelfde... Maar denk er nog niet aan om opnieuw te beginnen, wacht mooi want speelt toch voor geen meter die multiplayer momenteel. Rockstar is flink punten aan het scoren moet ik zeggen...
Neo, ik, Ic3dFire en Dr0kz zitten nu in een ambulance, 2 man kan achterin zitten en uit de achterdeuren schieten, zo sick!