Ik kom niet verder dan level 6.... ik kom er twee dagen al niet doorheen. De rest kan mooi lekker leuk spelen. Bah.... hoe werkt dat dns omzetten dan? Mijn primaire dns heeft meer dan 4 getallen. 8 8 8 8 werkt dus ook niet.
Ik was ook happy met rank 23 door gewoon te spelen wat ik leuk vond.. En moet zeggen de multiplayer begon steeds interessanter te worden naarmate je een hogere rang kreeg en meer geld te besteden had. Maarja, toen was het dus over met de pret, weg character...
Zullen we proberen een XBW game only op te zetten? Vorige keer lukte dat niet echt. Ik wil nog wel een poging wagen. edit: Heb een crew only game aangemaakt. Ben benieuwd.
Nou, ben maar opnieuw begonnen met GTAO. Mijn oude character was weg behalve 130K cash. Hopelijk heb ik dat geld nu beschikbaar en dan hopen dat het niet nogmaals gebeurt dat ik mn account kwijt raak. Ik doe anders zo wel mee seh, als je me een invite kunt sturen naar jullie game.
heb er wel 1 gevonden maar ben bang dat ie gaar is. Stottert flink af en toe in mijn oor kapot kabeltje denk ik..
Ik heb een zeer belangrijke vraag, elke keer als ik na de wachtrij naar de mission, race of iets dan krijg ik time out alsjeblieft help ik zit vast.. heb dat online ding al paar keer verwijderd en mijn internet is goed want fifa 14 kan ik alles joinen en battlefield 3 ook aub help !