Als in fifa 14 je poorten open staan dan staan ze ook open in gta 5 Send with Tapatalk HD for Android
Weet iemand hoe het spel werkt? Ik kan redelijk wat geld verdienen met het jatten van cars en bounty hunten, maar dan nog duurt het jaren voordat ik een huisje kan betalen. Krijg je betere opties om geld te verdienen wanneer je rank hoger is? En hoe krijg je het snelst exp? Ben lvl 14 oid en snap nog steeds niet wat ik moet doen.
Dit is toch gewoon ziek irritantie verwekkend want ik heb goed internet me poorten staan open en toch elke keer als ik online ben en wil gaan racen ofzo zegt die timed out
Ik ben net level 15 volgens mij, ik doe ook maar wat. Beetje missie's en in de free-roam wereld gewoon wat ik tegen kom. Heb nu bijna 90k. Overigens werkt dat crew game online voor geen meter. Kreeg net wel mijn eigen bounty op mijn bankrekening bijgeschreven, omdat ik niet gekillt was binnen een dag.
Gewoon missies doen en wat racen. lvl 25 hier en nog maar 100k bij elkaar kunnen sprokkelen. Ik zal ook wel wat verkeerd doen denk ik
Ik heb meet moeite met het verbeteren van de skills voor m'n poppetje... Vooral de 1ste en schieten. Iemand daar tips voor?
Ik kreeg 11.000 omdat ik het in mijn eentje 9 rondes volhield in een survival. Ook leuke manier om geld te verdienen wat niet zolang duurt.
Ik word altijd gekicked als ze me niet kunnen killen. Dafoek? Blijkbaar vinden mensen het niet leuk als ik met een heli het dak op vlucht.
Omg... het bad sport systeem is nog zo slecht. We zaten met 6 man een missie te doen en hadden even een korte break. In deze break blies iced 3 man op in hun auto en kreeg hij een bad sports melding en kan nu niet meer met ons spelen voor 2 hele dagen!
Ik vind dat systeem zon f*cking onzin. je blaast een auto van een ander op. en je kan niet meer met vrienden gamen?. waar gaat dit heen dan. Je belt mors mortural insurance, ( ofzoiets ) en je hebt je auto terug. Geef dan een bad sport aan die tyfus campers die je staan te wachten als je ; even kleren gaat kopen/auto gaat repareren/winkel overvalt. Wordt hier wel schijtziek van. dat soort mensen -.-
Ik kan door die DNS truuk nu wel online komen. Mijn character die ik op 1 oktober had aangemaakt staat er ook opeens weer tussen. Als ik nu de aller eerste missie probeer nadat je door Lamar bent opgehaald krijg ik continue een connection error en keer ik terug naar de single player... Bawsaq en Snapmatic etc. doen het nu opeens wel allemaal goed.
Ik ben de komende paar uur nog zeker online.. dus als iemand nog wat wilt farmen dan bericht ff op live