1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [GTAV] Grand Theft Auto Online

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 5 sep 2013.

1. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    goedkoopste huis kopen en meteen dashboarden! Aub je hebt je achievement, Penthouse en geld nog!

2. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Prima, weet alleen niet precies hoe laat ik vanavond online ben. :emo:

3. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Als je auto's koopt en in je garage zet en ver vervolgens mee gaat rijden verdwijnen ze dan als je missie start? Of spawnen ze weer in je garage?

Geniaal trouwens die camera's bij het appartement. Waren met 3 man binnen aan de drank. Gaat de buzz, laat zonder te kijken naar binnen staat daar een of andere random dude tussen 3 bezopen gastjes in. Zag zo komisch uit.

@Hierboven: mocht ik online zijn join ik graag.

4. Cees.S

Cees.S Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zal je even toevoegen raoulioo

Ben lekker bezig met racen. Zit 7.5 seconden van de nummer 10 vandaan.

Laatst bewerkt: 12 okt 2013
  5. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Dat vind ik dan weer cheaten zoiets. ;) (en haal momenteel geen gekke fratsen uit met GTA Online, ben ik dadelijk weer een character kwijt!)

Krijgen binnenkort toch centen zat, en eigenlijk kan ik nu ook best aardig verdienen met het racen. Alleen stom dat je nu dus sowieso iets nieuws moet kopen omdat een simpel achievement niet werk. |:-

6. Cees.S

Cees.S Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is geen cheaten, dat is gewoonweg de bug te slim afzijn :)

7. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Dat werkt toch nog niet?
    als ik na de xboxstore gaat om te kijken of je geld kan kopen staat er dat het nog in de maak is, of moet dan anders?

8. Cees.S

Cees.S Member

Leuk Bevonden:
    0
    LSC = Los Santos Customs :p
    Ik ga geen nep-geld kopen met echt geld ! :p
    wat dacht jij dat het was?

9. AliKebabje

AliKebabje Guest

23:30 ga ik beginnen met racen. Wie doet er mee? :)

10. Cees.S

Cees.S Member

Leuk Bevonden:
    0
    welke races ?

11. AliKebabje

AliKebabje Guest

Gewoon normale races. Maakt me verder helemaal niks uit.

12. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Dacht dat je bedoelde om nep geld te kopen, die functie komt er wel in, maar doet het niet.

13. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Je misbruikt een bug, heeft niks te maken met "te slim af zijn". Ja, Rockstar moet het fixen, maar nee het geeft je niet het recht deze te misbruiken zolang deze er is. Er staat vast wel iets in de agreement waar Rockstar het recht krijgt om misbruik van bugs af te straffen. Waarschijnlijk gaat dit nooit gebeuren, daar niet van.

Even voor de duidelijkheid, ik wil niet schijnheilig doen, ik heb zelf ook missies gerestart met de restart glitch (dus na de patch die de replay knop uitschakelde). Maar ik vind het zo slecht dat mensen dingen zeggen als "Die bug zit er in dus ik mag hem gebruiken en het is dus geen vals spelen". Je geeft jezelf een oneerlijk voordeel ten opzichte van andere mensen die de bug niet gebruiken, imo is het dus wel degelijk een vorm van cheaten. Uiteindelijk doe je er niemand echt kwaad mee, ondanks dat je toch een klein voordeel hebt. Je moet het wat mij betreft ook helemaal zelf weten.

Ik had gewoon even zin om deze lap tekst te typen, zo maar, gewoon omdat het kan. Ik weet ook dat het om iets simpels als een achievement gaat, maar toch :+

Laatst bewerkt: 13 okt 2013
  14. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Morgen hosten we een party voor het volgende:

Race, Route 68, Point to Point GTA, Super (Cars), Traffic Off

Dit is echt insane wreed! Gewoon GTA à la Mario Kart! 8)

Het verdiend ook ontzettend veel cash & RP :x

15. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Nah eigenlijnk is het niet eens een bug of cheat. Dit zal altijd zo blijven omdat het even duurt voordat het spel je gegevens opslaat. Dus in dit geval krijg je de achievement al voor dat het spel je andere huis heeft opgeslagen.

16. Cees.S

Cees.S Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het blijft toch een fout van Rockstar, als ze daarom mensen gaan straffen ( denk niet dat ze dat doen ) zijn ze wel slecht bezig vind ik.
    Als ik een achievement wil halen, maar deze is gebugd en ik weet een andere manier dan doe ik die behalve als het om een achievement gaat die ik onterecht behaald hebt.
    Met die replay button na missies dacht ik gewoon dat het zo hoorde :+

17. Cees.S

Cees.S Member

Leuk Bevonden:
    0
    \

Hoelaat gaat dit gebeuren ? :p

18. Erwin van..

Erwin van.. PSN: F1anatic

Leuk Bevonden:
    6
    Zou graag de Social Club willen joinen, helaas is het maximale aantal members bereikt... Is er wat te regelen? :D

XBX: Erwin van..
    XboxLIVE: Delicious NL
    Social Club: DeliciousNL

19. Cees.S

Cees.S Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je zou aan iOcat NL kunnen vragen of je een invite krijgt voor de XBW Elite kunt krijgen.

20. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Ja of dusky geeft zijn leiderschap even over aan iemand die er meer mee bezig is.

Deel Deze Pagina