Dat kan natuurlijk ook. Of we maken nog een open XBWC met een andere naam Zodat er meer leden bij kunnen, maar er zijn natuurlijk ook veel afwezige die niet spelen of niks met de crew doen..
ja zit ik nu ook wel aan te denken. teveel mensen die niks doen en van die watjes die je overal op staan te wachten. Zelfs je eigen crewleden!!
En die zit zelfs in XBW Elite zag ik haha. Trouwens, die dikke race wil ik wel aan meedoen! Zet ik meteen 5k op mezelf in.
Wie zijn er veel actief online? Ik kan ook een redelijk aantal commissioners aanstellen in de Elite Crew om met een redelijk aantal mensen de groep op orde te houden? /Edit Bij Edjuuuuuh, Raoulioo en PsykoUniqz kunnen mensen zijn voor een invite
Count me in! Kom vandaag ook nog wel even online om mee te doen aan die race iOcat. Weet alleen nog niet hoe laat ik de kans krijg om op GTA-O te komen. Heb vandaag nog even een sociale verpliching haha.. Mic is trouwens binnen! Spreek jullie vanavond vast nog wel ff!
Ik vind het prima iOcat Ik heb trouwens een logo gemaakt, maar ik kan m niet publishen bij XBW Elite Moet nog wel wat aanpassingen doen ( als jullie m goed vinden als logo voor XWBE )
Achtergrond wel transparant maken dan. Anders staat er een lelijk wit hok omheen op je in game kleding.
aan de linkerkant staan alle layers. De onderste is de background. Transparant is dat kruisje linksbovenin.
Volgens mij kun je kiezen waar je het logo saved. Ik zie dat hij momenteel alleen opgeslagen is bij XBWC. Kan ik alleen maar mensen een invite sturen als ze in mijn Social Club friends list staan? Weird..
iOcat, ik kan niet publishen bij Elite... Alleen bij XBWC, kun je me nog ffies hoger plaatsen of mn logo namaken? Hoe maak je trouwens die groene stukken bij een beginpost? die je ziet aan het begin van een topic. Zoals op pagina 1 hier. die groene balken met tekst erin?
Nee, want jij kan als commissioner net zo veel instellen als dat ik kan.. Misschien moet je XBWE als Active Crew instellen? Ik heb trouwens nog wel een idee voor de invites. Ik kan de invite only optie tijdelijk uitschakelen zodat iedereen die hier wilt joinen zichzelf kan aanmelden. Alleen wel even melden hier dat je wilt joinen zodat we niet hetzelfde probleem gaan krijgen als bij XBWC.