Ik ga zo wel een topic maken voor XBWE, Forumnaam - Socialclub - Gamertag Zal er wat moois van maken goed? Daarom moet ik dat dus weten van die beginpost Open zetten lijkt me geen goed idee. wordt zo'n zooitje. net als XBWC
Invite only staat uit! Join @ Xboxworld Crew Elite :b: Laat hier alleen even weten als je jezelf aanmeld! We hebben de mogelijkheid mensen te weigeren
Nieuwe emblem staat er op! /edit Ik denk echter wel dat we de rangen goed moeten bekijken wie waar staat. Muscle - Representatives - Leutenants - Commissioners
Kan iemand me uitleggen waarom er bij legendarymotor heel veel auto's geen plaatje hebben? Staat wel een prijs bij en de naam.
Heb me via de site aangemeld. Nog niet gekeken via GTA Online zelf. Stuur maar een invite als jullie missies willen doen / boosten oid.
Zou ik best op mij willen nemen, al kan ik nu denk ik ook al niet actieve members kicken. Persoonlijk vind ik dat we gewoon één actieve crew moeten vormen, geen verschillende aangezien dat geen meerwaarde heeft ben ik achter gekomen.
Ik kom laat vanavond terug, zal dan even wat op social club gaan kijken en er een aantal uit gooien zodat mensen die wel willen spelen gewoon kunnen joinen.
Er gaat bij mij geen een auto in online harder dan 40 per uur ofzo, net alsof die vast blijft zitten in de tweede versnelling.. Maakt uit zo'n geluid. Meer mensen hier last van of een oplossing hiervoor?
Komt er nog update dat er 32 mensen inkunnen ipv 16? em als ik een gold kaart haal van 3 maanden heb ik dan een rekening nmmr nodig? aangezien dat bij 48 uur niet hoeft.