Ik ben rond 20:30 online. Bij wie in het appartement? :b: Is het handig om dit soort feestjes af te spreken in het XBW Elite draadje?
Ik heb even een aantal mensen uit de XBW Crew gekickt, zodat er wat meer ruimte is voor mensen die willen joinen. Even snel wat random mensen eruit gegooid, vooral mensen zonder avatar op de social club (en waarvan ik de naam niet herkende) zijn het slachtoffer geworden. Je kunt uiteraard gewoon weer terug er in als je wel actief bent.
Heb het online gedeelte van het weekend moeten fixen bij iemand met een Experiabox (een H220N of iets in die geest). NAT open krijgen was een kwestie van UPnP aanzetten en de Xbox rebooten. Daarna bleef hij echter zeuren dat de cloud servers offline waren en weet ik wat voor rare meldingen. Blijkt dat de DNS server van KPN echt dikke ballen zuigen. Even handmatig in het Xbox dashboard (want stel je voor dat je settings in de experiabox kan wijzigen) als DNS servers 8.8.8.8 en 8.8.4.4 ingesteld. Nu werkt het prima. Dat is misschien ook het proberen waard voor mensen waarbij NAT geen issue is, maar er nog wel problemen zijn.
Snap niet dat mensen nog missies spelen. Met races verdien je veel makkelijker punten en geld, en je gaat niet dood.
Ik kan niet racen. verlies altijd mn concentratie. Ben meer een deathmatch kinda guy maar deathmatch is zoooo retarded in GTA. Stomme aim assist verneukt alles. Wapens zijn niet in balans. Daarnaast zijn de maps gewoon niet leuk. Ik ben denk ik veel te competitief voor dit soort dingen. Eigenlijk moet je gewoon lol hebben ipv serieus goed proberen te zijn. edit: Awesome! [yt]LDzMq48C1oE[/yt]
Ik snap ook niet waarom dat gewoon niet standaard free-aim is. En dat je continu op de radar staat is ook niet cool. Het is gewoon cover zoeken en het meest ongeduldigste team wint
Deatmatch gaat nergens over inderdaad, speel ik ook zo min mogelijk. En het draait in GTA vooral om gewoon een beetje kloten, ik hoop nog op een mode waar je net als in GTA IV kan free roamen zonder dat het je geld kost als je dood gaat.
Ik heb dat probleem met die cloud ook, maar als ik m'n DNS aanpas blijft ie maar joinen (waar je die tips van Rockstar ziet) en krijg ik uiteindelijk een timeout. Enig idee wat ik kan doen?