Ik join jullie later wel even als jullie nog bezig zijn dan. Zal eerst even met wat andere gasten beetje missies doen.
Ik heb dus echt een heel wazige bug. Mijn geld, rank en eigendommen zijn behouden maar ik word behandeld alsof ik net begonnen ben. Moest opeens de laatste missie van tutorial (team deatmatch) opnieuw doen. Missies van Simeon en Gerald moet ik weer van voor af aan doen. Krijg de tips weer in beeld die je in het begin te zien krijgt. Toen ik doodging kreeg ik weer begin filmpje te zien dat je passive mode (die 'god' die in de lucht zweeft) kan gebruiken enz. Zeer vreemd en dat terwijl ik toch echt op rang 37 zit haha.
Misschien is het tip. Voor de lage ranken onder ons.. http://www.youtube.com/watch?v=VKGLE_-dPBA&feature=c4-overview&list=UUU5CmnuDhiZMFdrY3JiPOYg
Filmpje is al even oud en voor de nieuwste update uitgebracht. De missie the parking garage is geupdate en daar moet je nu toch echt het koffertje stelen en wegbrengen. Destroyen werkt niet meer en doe je het toch zal je missie meteen falen. Tevens lijkt de missie Rooftop Rumple helemaal niet meer beschikbaar te zijn. Vanaf nu moet je dus iets meer doen voor je poen. :b:
Ik denk juist door de combi van die missies waar snel geld bij te verdienen was en mensen die hun saves verloren Zo trekt het juist wat meer in balans.
Iedereen doet alsof die 500k de hele economie uit elkaar trekt. Er rijden al duizenden mensen met dikke tanks rond, volledig getunede Adders. 500k is helemaal niet zoveel, je kan er een gemiddelde super sports auto voor kopen en dan kun je hem niet eens upgraden. Wees eerlijk, het is beter dan 20x dezelfde missie moeten doen zonder enige vorm van vermaak . Wat mij betreft had Rockstar gewoon online als beta moeten aankondigen, en de boel resetten op het moment dat het een beetje stabiel en zonder bugs liep.
Ik vind gewoon dat je in een online game geen gratis geld weg moet geven. Ik weet ook wel dat 500k niks is, zeker niet op de lange termijn.