Spoiler A en B geven imo sterkere eindes. Vooral Trevor komt er heel baas uit als je Spoiler voor Michael gaat.
Spoiler Ik vind het net alsof ze A en B er later wat ingepropt hebben. C is baas al die hufters die je continu dwars zaten en niet betalen etc omleggen En ik weet niet hoe je er bij komt dat Trevor er baas uitkomt? Want die kwam er bij mij niet in voor. Ook wel geinig dat ze het einde al een soort van hebben laten zien.
Spoiler Tsja wilde eigenlijk wel dat iedereen bleef leven. Moet nog wat missies doen met iedereen. Ben wel benieuwd naar de andere eindes. Check dat wel op YT.
Trevor is een held hahah, zijn opmerkingen in 'Scouting the port' zijn classic. Dat gedeelte met die beveiligers is echt geweldig.
Ohja, ik bedoelde juist die andere optie. Dan zegt hij Spoiler dat hij Michael toch niet om kon leggen. Iets in die trant.
Die missie met Devin: Spoiler Dat je die Z-type moet jatten. Voelde echt als GTA 2 in die heli. Van boven af kijken, op de Z-type waar ik altijd mee reed omdat die zo baas was. Heel dik.
Aandelen kopen van IFruit (BAWSAQ), wel pas kopen nadat je de missie gehaald hebt!! Nu bezig met die Epsilon guest, damn wat een opgave(s).. Spoiler Kifflom!
Foutje.. Dan moet je de aandelen van Vapid hebben, maar daar ben je neem ik aan nu wel al achter gekomen.
zo... gister de laatste hoofd missie gedaan. over het einde SPOILER Spoiler was heel erg kut dat je een keus moest maken op het einde. ik wil niet dat ik na de game maar met 2 personen kan doorspelen. dus had voor keus 3 gekozen. weet niet of je een achievement krijgt als je voor keus 1 of 2 gaat? nu ga ik hem overnieuw spelen ivm het geld voor de lester missies. zit nu op 50 miljoen per persoon na de laatste missie
Vraag over Strangers and Freaks, niet lezen als je het niet wilt weten: Spoiler Ik kreeg net een sms dat ik een deadbeat moest zoeken met Trevor, iemand enig idee hoe deze eruit ziet en waar ik deze kan vinden?