Franklin zijn bak even opnieuw gepimpt. Toch wel een leuke toevoeging om je eigen nummerplaat eraan toe te voegen
YES! Ik heb eindelijk een Sabre! Ik reed in die muscle auto van Franklin en toen reed ie op eens in de bergen
Waar kan je al die voertuigen opslaan? Als ik hem in die zogenaamde garages inde stad parkeer zijn ze altijd weg.
Gepimpte BF Injection, of een gepimpte Herbie in een ander kleurtje. 60% armor en een hilarische claxon. Kreeg gelijk de achievement van 100% car modding daarna.
Ik hoor steeds dat het misgaat met auto's in garage zetten, maar hoeveel auto's kun je max opslaan dan? Of is dat alleen de basis auto van elk character (en voor franklin dan mssn ook motor)
Gekleurde garages werken altijd. Garages bij safe houses werkte eerst niet maar dat 'zou' nu gefixt moeten zijn. Daarnaast heeft elk character een of meerdere unique vehicles die altijd respawnen. Die hoef je ook niet bij de impound op te halen.
Een vraagje over de garages/warehouses. Klopt deze lijst of ben ik iets vergeten? Michael: 1 safehouse- met een garage waar 2 auto's in kunnen 1 garage - plaats voor 4 auto's Franklin 1 safehouse - garage voor 2 auto's 1 garage -plaats voor 4 auto's Trevor 2 safehouses : 1. Safehouse in sandy shores, waar kan ik mijn auto kwijt? Heb ik een gewone garage met poort? 2. Waar kan ik mijn auto's bij de stripclub kwijt, gewoon op alle vrije/afgelijnde parkeerplaatsen? Of heb je maar een maximum van # aantal plaatsen? Want anders heb je er makkelijk 10 stuks denk ik. 1 garage: plaats voor 4 auto's. Meer is er dus niet om mijn auto's op te slaan?
Achter de sta-caravan van Trevor zit een garage. Als je uit z'n huis komt 2x linksaf.. dan zie je hem..
Had ik eindelijk een toffe auto raak ik hem kwijt nadat ik het spel had uitgespeeld Blijkt achteraf dat je deze auto maar in 2 missies kan krijgen dus als ik deze alsnog wil kan ik een hele oude savegame laden. Ben helemaal klaar nu met GTA samen met de online bugs _0/
Ja, ben ik ook wel benieuwd naar. Zag die auto voorbij komen op gtaforums.com maar kon 'm niet vinden in de game.