Spoiler Heb net de missie gehad met de auto's. Maar deze nemen ze mee. Staan al deze auto's nog ergens in de game of heb je iets anders gedaan? Die tweede bak is vet, net een enzo.
Op de R8 en Bugatti na idd allemaal gekocht via de store. Die tweede vind ik persoonlijk de chillste auto van het spel. Geluid en het rijden zijn echt een genot in de Cheetah en de prijs valt mee.
Mijn paarse pimp kroket, met een wielrenner die zijn verdiende straf heeft gekregen. Hier in een mooiere compositie, maar met slechter licht.
Godnondeju! Voor 90 000 piek een Benefactor Shafter voor Micheal opgeleukt, belt Franklin mij op en word ik getransporteerd naar Franklin voor een missie. Dag dag dikke waggie! Ik zal vanavond eens wat foto's van de wagenparken van mijn characters posten. Hopen dat ik de foto's kan uploaden, gisteravond waren de servers offline.
Bij mij verdwijnen nieuw gekochte auto's nog steeds als ik ze niet terug zet in de garage. Zwaar irritant is daat
Zo de servers waren dit keer niet offline! Micheal z'n Rolls Trevor z'n Muscle cars, ben nog opzoek naar de Phoenix. Maar die gaat er een andere keer nog wel komen. Ik was het na een uur zoeken wel beu.
Ok dit is misschien een beetje off-topic, maar wel de moeite waard: http://www.gamekings.tv/videos/west-coast-customs-special/ Die auto's op de parkeerplaats, daar zitten echt brute auto's bij
Dat dacht ik ook, gistere ff geprobeert maar deed het niet en kon het ook niet vinden bij de spuiterij
alle functies die je tijdens missies kan doen, werken niet in de normale GP. Laatste missie is ook iets leuks wat niet werkt in free-roaming