"The original Dodge Charger had two doors." En dan een plaatje laten zien van een Charger uit 1970. Wat een pannenkoek die editor bij GK.
Wat is daar fout aan dan? Eerste Chargers (oftewel 'The Original Dodge Charger') waren tweedeurs, dus wat ie zei klopt wel. De klant wilde gewoon een Charger uit 2013 een tweedeurs maken, net als de oude Charger. Die bestaan namelijk niet. Daarna hebben ze nog 15 'nieuwe' Chargers aangepast naar tweedeurs. Oftewel snap niet helemaal wat er verkeerd aan is. Ik denk dat jij gewoon de pannenkoek bent
Jawel.. Het '70 model heeft een aantal cosmetische veranderingen ondergaan en is de 2e facelift op het originele '65 model.. Ook werden er veranderingen doorgevoerd in het interieur en er werd een extra motor toegevoegd als optie. (440 Six pack - 390 pk)
Vind het hele garage systeem maar omslachtig. Waarom niet gewoon een menu krijgen met al je auto's die je hebt opgeslagen in je garage bij je huis. Beetje nutteloos allemaal weer, ergens midden in de stad een garage hebben voor vier auto's.
Spoiler Volgens mij gebeurt het wanneer je uit het appartement uit Los Santos gaat. En hij verschijnt alleen bij de stock front bumper.
Excusé voor de dubbel post maar ik heb weer wat auto's opgeleukt. Trevor's Muscle cars met de Phoenix. Franklins Low Rider, uiteraard met Still Dre uit de stereo. Micheals luxe wagens. Ik ben nog opzoek naar de Monroe Pagassi voor Michael. Voor Trevor ga ik nog een chopper customizen en voor Franklin nog SUV. Dan maar weer eens verder met de SP.