Hoef maar genoeg bij elkaar te hebben voor de golfclub en de duurste bioscoop.. Dan ben ik klaar ermee! Ben er bijna, eindelijk..
Zit ook te denken aan Badger, maar wacht nog even een weekje. ps. Vandaag in een ander topic geklaagd; kon enkele dagen niet op Bawsaq,... sinds een uurtje weer wel. Had ik maar eerder geklaagd.
Badger word het nieuwe Pisswasser? Bijna voor niets dadelijk aandelen voor te krijgen, en kan steigen tot in het oneindige bij wijze van spreken. BAWSAQ voor GTA Online, zou dat ooit nog komen?? Gezien alle money-glitches denk ik niet dat Rockstar er zin in zal hebben het te activeren.
Zal wel komen als alles zo goed als vlekkeloos draaid. Die zal wel beter werken als de BAWSAQ van de story mode, online kan je niet klooien met safefiles
ik denk dat ze eerst alles goed werkend willen krijgen eer ze bawsaq aanzetten. Ik verwacht ook dat het investeren net als de bank werkt. 1 portfolio voor alle karakters.
Pisswasser heeft een nieuwe 'high' en stijgt harder dan ooit! Badger vrij laag ingekocht, maar stijgt momenteel nog niet zo gek hard.. Ook nog maar de vraag of dat werkelijk zo'n topper word als Pisswasser.
Gister ff mijn Pisswater gechecked zit nu al boven de 1 miljard na mijn investering van 32mil paar weken terug.
Inderdaad, met Michael heb ik nu 2 miljard , ik ben er wel klaar mee, het hoeft nu ook weer niet zó gek te gaan
Oke Pisswater begon sinds gister te dalen, dus heeft zijn hoogste punt alweer gehad. Ben blij dat ik gister nog een oude save heb herladen en de aandelen opnieuw heb verkocht Potentiele stijgers zijn Shark dat nu $18.43 waard is maar met een high van $401.25 en Tinkle dat nu zelfs maar $3.82 waard is met een high van $401.29. Ik zou gokken op Tinkle, tenzij die failliet kan gaan