Er zijn wel 15 miljoen spelers hè en zoals je ziet blijft iedereen maar investeren en blijft het aandeel stijgen? Ik denk dat de verandering van de GTAforums mensen minimaal is hoor, zeker gezien ik er van overtuigd ben dat 75% van die mensen hun geld gewoon in de aandelen heeft laten zitten door die dubbele save file.... Ik denk dat rock* gewoon niet nagedacht heeft over hoe dit werkt en hoe ingewikkeld dit is of ze hebben onderschat wat een misbruik de community ervan zou gaan maken... Zij hadden verwacht dat mensen wel zouden switchen naar een lager staand aandeel omdat hier een hogere winst marge op zou komen te staan, echter zolang er meer mensen blijven pompen in pisswasser / hal zal het aandelen niet zakken. Er komt straks echter een punt dat die stijging veel mensen te langzaam zal gaan en dan wordt er geswitched....
Dus jij denkt dat R*, voor een game van 200 miljoen, niet nadenkt over 1 van de belangrijkere economische dingen in de game?
Als ik naar mijn vriendengroep kijk en hoe hun GTA V spelen en gebruik maken van de aandelen functies schat ik dat van de 15mln spelers hoogstens 10% echt bezig is met die online aandelen. De rest interesseert het helemaal niet, of snappen niet wat ze moeten doen en laten het daarom ook maar voor wat het is. Ook lang niet iedereen maakt gebruik van die mogelijkheden die zich voordoen bij bijv. de missies voor Lester en hebben op het einde van het spel dus geen gigantische bedragen op hun rekening staan. Veel mensen spelen het verhaal uit en zijn klaar met de game, wel of niet de Golfclub gekocht (bij wijze van spreken) zal deze groep een worst wezen.
Ik ben ook gewoon werkelijk geld kwijt Ik had een miljoen met Michael maar das dus gewoon weg. Had eergisteren aandelen met Franklin maar das ook opeens weg.
als je met alleen de lester missies al 1.300.000.000 kunt verdienen en het duurste in de game 150 miljoen is dan hebben ze daar sowieso niet over nagedacht ... Dus het antwoord op je vraag is: Ja dat denk ik inderdaad en dat is dus ook te bewijzen.. Want Rock* heeft in interviews aangegeven dat je echt flink je best zsou moeten doen om aan die 150 miljoen te komen, en dat is dus niet zo op het moment je die lester missies doet op deze manier... jup heb hetzelfde, 11 miljoen gewoon bamn foetsie... en mijn aandelen staan op -100% met waarde 0
In principe moet je er ook redelijk je best voor doen. Als echter 1 iemand het is gelukt, die er tijd in heeft gestoken, komt het op internet te staan. Zo wordt het voor de rest een kwestie van nadoen. Gaat natuurlijk een stuk sneller. Mensen die de achterliggende gedachte van de Lester missies niet snappen of niet op internet kijken zullen daarom ook nooit aan de 150 miljoen komen.
Had ook met die Tinkle zijmissie dat Bawsaq er weer uit geknald is een tijdje na aankoop. Nog geen kans gehad om die aandelen met winst te verkopen omdat ie elke keer down was for maintenance, zie ze niet zomaar meer stijgen ook. Wel zonde heb er veel geld in zitten maar ik hou ze maar gewoon, hopelijk gaan ze nog een keer omhoog.
Wat Raoulio ook al zegt, 1 iemand heeft veel geld gemaakt op een bepaalde manier (geld saven en al je geld in de stock market stoppen). Dit gaat op inet en klaar. Weg gaat je moeilijkheidsgraad. Iedereen die dit niet weet, gaat volle bak Lester's missies doen, zodat je geld hebt. Maar dit is lang niet genoeg voor de golfbaan.
Even voor de duidelijkheid, want heb nog niet zoveel gedaan.. maar dat bawsaq staat toch los van aandelen kopen in Single player? Hoe weet je in SP waar je in moet investeren of is dat puur n.a.v. de missies die je doet? Ik heb een keer een mailtje gehad op telefoon, dus voor zover ik weet koop je die aandelen toch online via de link in dat mailtje?
Als ik mijn winst gelijk weer in Pisswasser had gestoken had ik nu weer mijn inzet verdubbeld volgens mij. Denk dat ik nog een gok(je) waag...
PIS voor $5 gekocht. Nu staat ie al op $22 en mijn winst is ruim $180 miljoen. Het hele pump-and-dump principe werkt gewoon (nog) niet in GTA V. Kan er ook mee te maken hebben dat iedereen meerdere saves heeft: eentje waarin al zijn geld nog geïnvesteerd staat, en een andere waarin het verkocht is. Zo blijft het geld er toch in. Hopelijk werkt de beurs wel gewoon goed als BAWSAQ open gaat in GTAOnline.
dat hele bawsaq werkt voor geen meter. al de hele week in en uit aan het loggen met xbox live en diverse acounts gelinkt met de social club maar niks werkt
Het is best apart want voor die moordopdrachten van lester stijgen bij sommige ook de aandelen op de BAWSAQ maar dat gelt dan weer niet voor iedereen?
Ik heb nog steeds miljoenen op Ammu-Nation staan. Ben ik deze alleen kwijt als ik ze weer verkoop? Want anders laat ik ze er gewoon net zolang opstaan totdat Ammu-Nation weer hoger staat.
Je bent ze natuurlijk niet allemaal kwijt als je ze verkoopt. Wel een (groot?) deel. Ammunation staat momenteel op een all-time low, dus het zal niet heel lang duren tot hij weer iets omhoog gaat. Helemaal als ze daadwerkelijk de invloed van GTA Online gebruiken.
Nu zeker niet verkopen, dan draai je verlies ja! ..gewoon lekker wachten en geduld hebben, komt een moment dat je weer winst erop maakt. *) Alleen lullig als je all-in bent gegaan natuurlijk...