Maar waar staat die -100% dan voor? Ik dacht dat ik dan 100% van mijn totale investering kwijt was. Weet absoluut niks van aandelen dat zal dan ook wel het probleem zijn hehe... Edit: Thanks voor de uitleg, ik hou ze er dus voorlopig maar lekker op!
Hoe weet je nou welke stock je moet kopen en wanneer je het moet verkopen? Wat zijn de triggers? Tevens doet BAWSAQ het nooit bij mij..
Ik bedoel een bepaald stukje van een website, maar ik kan alleen een afbeeldings url invoeren meer niet
Heb nu het spel meer dan 51% en pas bij elkaar 3 miljoen. Heb bijna niks gekocht. Geen auto's, upgrades, ed. Wel de haven 75k, taxi, sloop en het vliegveld voor Trevor. Kortom snap niet hoe sommige aan zoveel centjes komen? Zie hieronder in de spoiler waar ik ben. Kortom wat doe ik fout? Spoiler Moet nu een heist doen in het noorden bij een bank. Ze willen dan vertrekken via de Almeo Sea met een boot. Heb net mijn gun-man gekozen. De heist nog niet gedaan, enkel nu werd alweer aangegeven dat de opbrengst weer naar de FID gaat.
Thx!! Maakte me al een beetje zorgen met sommige die op 28% zitten en een fortuin hebben. Zal wel veel side-missies gedaan hebben.
Fuck, pisswasser staat al op $36. Ik heb de rest van mijn karakters ook laten investeren. Als je ziet dat het alltime high op 141 staat. Verwacht ik dat het nog minstens verdubbelt.