Gtr

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 10 apr 2005.

1. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb um op de pc en mijn god wat is het spel vet. Je moet wel echt van racen houden, want je kunt alles aan je wagen afstellen. Je hebt vrije trainingen van een 1,5 uur en noem het maar op. Ik kan me alleen moeilijk voorstellen dat je dit spel met de xbox controller goed kunt spelen. Ik speel het met een stuur, want dat is sowieso vetter en met toetsenbord is niet te doen.

Maar toch zou ik um wel op de xbox willen zien :).

edit* Ik zie op Ign geen xbox-versie staan, dus ben bang dat deze niet voor de xbox komt.

Laatst bewerkt: 5 sep 2005
  2. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Thnx Fred. Leek mij echt een geweldig spel! Jammer van de xbox-versie (die dus waarschijnlijk niet komt).

3. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    edit, lama, zie PM :)

Laatst bewerkt: 6 sep 2005
  4. JeePee

JeePee Guest

Het schiet mij in eens te binnen dat ik ergens op zolder ook nog een stuur heb liggen voor de PC :). Met toetsenbord is het inderdaad niet te doen (lees: geen zak aan), althans, in de demo. Ik zou hem op opzich wel voor de PC willen, alleen wordt onze PC door het hele gezin de hele dag door gebruikt, dus ik denk niet dat dat zal gaan. Loop ik weer met zo'n stuur te kloten, eraf halen, opbergen, wil ik ff spelen, weer te voorschijn halen + (zouden me ouders zeggen) dat ik boven op m'n kamer maar moet gamen, en niet die rotzooi (zo zeggen mijn ouders :+) op de computer dumpen. Maar de game lijkt me opzich wel vet.

5. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Voor echte racefans is het super. Ik heb ook de demo, maar binnenkort de egte versie. Ik heb een eigen pc, dus met mun logitech stuur met force feedback is het heerlijk sturen. Ik zou zo 2 pagina's vol kunnen kladden wat er allemaal leuk is aant spel, maar wat vooral ook opvalt is het geluid. Zow supergoed dat geluid. Daar komen Forza, Pgr2 en Gt4 echt niet aan :).

6. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb ook de volledige versie, vooral nachtracen is leuk. Ik heb online hele mooie gevechten gehad met mensen. Echt ronden lang strijden voor elke meter:). Maar heb het nu een tijdje niet meer gespeeld. Ik zit te w88 op de opvolger: GT Legends. Alleen de demo deed het niet zo super...:mad:

Deel Deze Pagina