Damn! Ondanks Forza 2 wordt dit spel echt wel goed verkocht hoor! Als je ziet wat voor succes deze heeft op de pc...vast bang voor Forza 2 waarschijnlijk. Ik zou ze in ieder geval allebei wel kopen...als raceliefhebber moet je ze gewoon allebei in huis hebben
En dan gaan ze wel verder met achterlijke titels als Stuntman en Juiced, damn, hoe dom kan je zijn, GTR is echt 10 miljard keer beter dan die bijde games samen. Argggghhh.....
Oftewel: Racesimulatie GTR zit zonder uitgever Nieuws | 29 april 2007 - THQ heeft de samenwerking met SimBin verbroken en zal de racesimulatie GTR voor Xbox 360 niet meer uitgeven. Dat wist SimBin te melden op hun website. Ze voegen er nog aan toe dat de game wel in ontwikkeling blijft, maar dat ze dus zoeken naar een nieuwe kandidaat om de veelbelovende racegame uit te geven. Mocht je meer willen weten over GTR, neem dan een kijkje op de gamepagina waar je enkele screenshots en een trailer kunt vinden. Geplaatst op zondag 29 april 2007 om 00:00 door Davy de Rauw (slimdavy) - Bron: 360-Gamer Getipt door: Ps3&XBox360 Bron: http://www.insidegamer.nl/xbox360/gtr/nieuws/15050/Racesimulatie-GTR-zit-zonder-uitgever.html
Nieuwe engine, nieuwe developer, al een anderhalf jaar aan development... dit komt toch nog goed! Ik denk dat simbim zelf de game gaat uitgeven, zoniet dan zal het microsoft zelf wel zijn, of ubisoft, EA? Hoe dan ook, goed nieuws... hopelijk gaat de hype echt los na forza 2 en zullen we binnen een paar maand eindelijk een echte race sim zien op onze 360's!
GTR verschijnt mogelijk toch op de Xbox 360. In eerste instantie zou THQ de game uitbrengen op de Xbox 360, maar vorige week maakte de uitgever bekend de game niet meer te zullen uitbrengen: THQ and SimBin are no longer working together on the GTR Xbox 360 videogame. Our focus within the racing genre is continuing to build THQ's internally developed Stuntman, Juiced and MX franchises. Ontwikkelaar SimBin laat nu echter weten volgende week met een officiële aankondiging te zullen komen over GTR voor de Xbox 360. Goed nieuws voor alle race fanaten! SimBin vice president en CCO Magnus Ling heeft aan CVG het volgende verteld: "We are preparing a public announcement to be distributed in next week regarding GTR X360 plus our road forward". Dat lijkt me dus duidelijk: GTR komt toch naar de Xbox 360. Hiermee krijgt Forza Motorsport 2 er een meer dan waardige concurrent bij. Volgende week dus hopelijk de definitieve aankondiging! dus volgende week eindelijk releas datum
De aankondiging zal deze week moeten worden vrijgegeven, als ik me niet vergis... omdat deze aankondiging van de aankondiging (lawlZ!) vorige week al werd aangekondigd!