En hup... de week is alweer voorbij. Zal denk ik wel van alles te maken hebben met het feit dat de forza 2 demo ook net uit is... die overschaduwt dit nieuws natuurlijk wel een beetje. Volgende week dan maar?
Vind die screens ook niet echt super... Wordt deze game ook qua gameplay anders dan de Xbox, PC en PS2 versie?
oke ow Dus stel ik mijn vraag nog maar een keer: Wordt deze game qua gameplay anders of hetzelfde als voor de pc?
geen idee er is eigelijk nog maar weinig over de 360 versie bekend maar als de pc versie goed was, heb ik er wel vertrouwe in
Het mag kennelijk wel en hij werd niet te groot gevonden toen ik hem opsloeg... En ff over jouw sig: Je hoeft niet alle goede deals op te noemen je kan ook oa en dan een paar namen doen en dan heb je ruimte over voor iets anders. Het is maar een tip hoor. <)
hou gewoon deze sig reclame voor degene die zich aan de afspraak houden en negatieve reclame voor gasten waar je geen spellen van moet kopen
Jep maar er is bij hem genoeg ruimte voor z'n hardware en software... Ookal heeft ie geen 360. Maargoed, hij mag het helemaal zelf weten.
Loop toch eens niet zo te zeuren man, het gaat over GTR, niet over wat je allemaal in je sig hebt staan komop. Ik vraag me af of GTR het realisme van de pc meebrengt op de xbox360, ik neem aan dat er een arcade functie in zit maar ik hoop dat er wel degelijk een zeer goed afgewerkte simmodus in zit. Kunnen we hier weer lekker los gaan met rondetijden
Verdomme...ik wil eens een release-date Heb dit spel nooit gespeeld op de pc,,,maar wat ik in filmpjes en aan screenshots heb gezien Ik hou wel van realisme*)