WTF wie zit hier nou te zeuren? Als ik al jouw 239 berichten in mijn sig kon zetten zou je wel zien dat jij echt enorm zeurt, kijk maar naar bijvoorbeeld die ene dagboek ruzie (Kijk maar hier, en op de bladzijden rondom deze link!)tussen ons! Laat jij anderen eens met rust, het zou het forum er een stuk prettiger op maken.
Ja ga gewoon ontopic Porschefan ipv je eer te verdedigen en probeer je opvliegers eens onder bedwang te krijgen. We hebben het over GTR, is er eigenlijk al een richtlijn voor de release?
Nope, helemaal niks tot dusver. Zoals bekend zouden we vorige week een update krijgen van de developers, maar die laat waarschijnlijk nog even op zich wachten met alle aandacht die forza 2 momenteel krijgt via de demo.
Ik kan ze natuurlijk ook PM'en... Of gewoon op het forum quoten in één bericht... Maar nu weer ontopic!
Heb sinds gisteren een nieuwe laptop en vandaag meteen GTR2 erop geprobeerd. Draait perfect! Echt alles open en hij loopt als een zonnetje. Geweldig spel!
Even de post uit het stof gehaald. Nu iedereen zit te wachten op Forza2, zit het erin dat dit spel vergeten wordt. Bovendien heb ik niets meer vernomen met het persbericht dat ze zouden uitsturen een paar weken terug. Is GTR nou overleden op de Xbox360 of weet iemand inmiddels meer?
Ik vraag me af in hoeverre GTR kan leveren wat het beloofd en hoe het staat tegenover Forza 2. Op het moment zit ik niet echt ruim met geld vanwege verbouwingen en moet dus kiezen. Maar welk wordt het dan...
naja, je kan zeggen dat gtr tijdelijk is GESTOPT omdat thq niet meer met gtr door wou gaan. dus toen/nu moet simbim een nieuwe uitgever gaan zoeken voor dat ze verder kunnen gaan met ontwikkelen
En die aankondiging die 3 week geleden zou komen, zou een aankondiging betreffen die over de toekomst van GTR zou gaan... dus ook of er een nieuwe publisher zou komen, en zo ja, welke... Maar helaas.. de drama gaat maar door rondom deze titel... vaag allemaal.
Ja echt belachelijk! Dit spel zou anders echt onwijs goed verkopen! Iedereen heeft nu zo ongeveer wel Forza 2 uitgespeeld ( ik bijna, ik zit op 70 % ongeveer ) en hebben wel trek in een nieuwe simulatie-racer! Damn, al die raceclass-cars en prachtige tracks ( 35 ofzo? ).
toch is gtr the bom, kijk hoe populair hij was/is op de pc, dus het zou een topper worden op de 360. dus sinbim moet maar ff snel een uitgever vinden
Aaaargh! Hebben die klunzen nog geen fatsoenlijke ontwikkelaar gevonden? Snap ik dus echt niet, dit spel kan ze erg veel opleveren als ze het goed uitmelken! Als het net zo goed is als GTR2 op de pc ben ik dik tevreden
check dit ff: er komt een vervolg op 'race' (officiele game van de wttc), en het spel bevat 300 wagens waronder die van f3000 en wtcc en op de cover van het hoesje van de game staat het logo van het echte gtr kampioenschap dus als deze game op de 360 komt, hebben we een vervanging voor gtr, plus 300 auto's meer!!!!!! (ps. http://www.race-game.org/race07/game/features.htm)