F3000 bestaat nog niet meer? Dat is toch 2 jaar terug de GP2 geworden? Maar wel dik dit: Deze ga ik sowieso voor de PC kopen. Edit:// Macau, Zandvoort en Pau zitten erin
Goed nieuws! Zit hier al heel lang op te wachten, maar het zal nog wel zeker een jaar duren voor ie komt:{
Maar dat at is al oud nieuws... het belangrijke is dat ze vandaag dus op de site deze update hebben geplaatst, maar dat had al een paar maand terug moeten gebeuren toen dit bekend werdt gemaakt.
Verder geen nieuws bekend? Ik zag laatst nog de trailer die al lang geleden op Marketplace werd gezet en daarin stond dat de oorspronkelijke release rond deze periode (herfst '07) zou zijn, helaas zal het blijkbaar nog wel even duren.
Zou mooi zijn als die in de herfst zou komen. Maar ik ben dr bang voor. Laat ze nu gewoon een schatting maken wanneer het uit gaat komen. Een voorlopige releasedatum dus! Kunnen we tenminste ergens naar uitkijken. Naast Forza 2 zijn er eigenlijk geen simulatie-racers te vinden op 4 wielen. Jammer, want dit spel gaat echt veel cars en tracks bevatten
Toch zul je moeten wachten ben ik bang.. ik denk dat deze game nooit uitkomt, of pas een keer in 2008/2009.. Het is immers nooit een goed teken als de developer niets update, en als er veel te weinig info over een game is, plus het feit dat de release datum steeds werd verschoven en dat er nu geen release datum bekend is, maakt mij skeptisch wat deze titel betreft.
Vandaag op Gamed.nl gelezen dat simbin heeft gezegd dat de game in 2008 komt owwww betersss linkie http://www.gamed.nl/view/40808
Great news Heb deze game altijd al graag zien komen voor de 360! Nu wordt het dan toch eindelijk weer eens bevestigd. Maar is 2008 dan wel reeel? Ik bedoel, al zolang geen nieuws meer vernomen. Dan hebben ze nog een paar maand de tijd, dan moeten ze nu al in een vergevorderd stadium zijn!
simbin kondigt gtr evolution aan, atari wordt uitgever: Ontwikkelaar SimBin werkt momenteel aan GTR Evolution, geen geheel nieuw deel in de GTR-reeks, maar een uitbreiding voor RACE 07, de officiële game rond de WTCC die ook als stand-alone (inclusief alles wat RACE 07 te bieden had) zal verschijnen. GTR Evolution pakt uit met 22 nieuwe GTR-wagens, getunede WTCC-wagens in de WTCC Extreme-mode en een aantal exclusieve productiewagens. De kers op de taart is de Nordschleife van de befaamde Nürburgring, één van de meest uitdagende stukjes asfalt ter wereld in een prachtige, groene entourage. vorige link werkte niet, ign dan maar. en k lees ne dat het inderdaad alleen voor de pc is
Was al langer bekend toch? Maar altijd goed om weer iets over GTR te lezen, kan dr echt niet op wachten!