Nieuwe GTR, eindelijk. Wel jammer dat het alleen voor de PC is, maarja, dan ga ik hem alsnog halen. Stuurtje ftw.
ja, maar er is nog geen uitgever voor gevonden. het zal gewoon gtr heten. dat gtr evolution is weer iets ander, exclusiev voor de game en meer gemaakt voor expension pack voor de WTCC game
Helaas... slecht nieuws voor alle GTR fans deze thread kan wel dicht nu, GTR voor de consoles bestaat niet meer. GTR is dood, en zal NOOIT op de 360 komen... lees hier waarom: http://www.virtualr.net/thq-announces-race-360/ lol
Zolang er maar zoiets komt als in die trailer van GTR van een (paar) jaar terug, dan maakt de naam me niks uit. Maar zijn het dan alleen WTCC wagens, of wel van die GT wagens als in die trailer? -Edit- Oh, 350 wagens, dan zal het wel beide zijn. Maar 15 circuits zou wel erg weinig zijn..
Er zitten ook 300+ auto's in Race 07 maar wel 9 verschillende klasses dus eigenlijk een stuk of 20 verschillende auto's maar met 300 verschillende liveries.
En ze hebben tracks als DLC die later zullen komen.. ik geloof dat er al 5 track packs incl. autos na de release zullen komen.
Dat vind ik dan geld klopperij, relatief weinig inhoud in het spel en dat dan later pas compenseren met DLC. :{