Ik vind het erg knap dat jij dat nu al weet! En alweer moet ik zeggen dat ik het erg knap vind dat jij dit allemaal over GT5 weet. GTR bevat ook alleen maar race-auto's, die kan je gewoon simpelweg niet tunen. En ik zeg hierbij niet dat de GT-series slecht zijn, en ik zeg niet dat de GTR-series goed zijn, maar wat jij nu doet is voordat de spellen ook maar uit zijn, al conclusies trekken over allerlei zaken die niemand gewoon nog weet en je roept ook een GT vs. GTR discussie op die nergens op slaat (de één is een franchise van het GT-Championship, de ander is gewoon een "algemene" racegame met een stel auto's en circuits bij elkaar). De game is gewoon net aangekondigd, je KAN er gewoon nog niks over zeggen over hoe alles in elkaar steekt.
GT5 zal ook wel op de E3 te zien zijn. Hij was er immers op de E3 van vorig jaar ook al De mensen die Forza gemaakt hebben waren zeker geen onervaren developers. Het waren allemaal mensen die al aan games als PGR en RSC hadden gewerkt. Tja, over het algemeen wordt GT4 tot de absolute top beschouwd (en dus beter dan Forza) terwijl GT4 niet eens online kon, en geen schademodel had. Als GT5 dit wel gaat hebben doet de Gran Turismo serie dus weer een stapje vooruit ten opzichte van Forza. Over GT5 zijn al een aantal dingen bekend, zo kan je met 16 auto's tegelijk op de baan, kan je nog steeds op zand en ijs racen, en worden de pitstops een film om naar te kijken Ik denk (hoop tenminste) dat er ook veel info over Forza komt. GT5 en Forza 2 ga ik namelijk toch allebei kopen. Maar nu weer over GTR praten, anders krijgen we GT4 vs. Forza part 2....
Zo knap is dat niet eens aangezien de Gran Turismo serie al jaren de mooiste race serie dus ik snap je niet zo Btw Polyphony Digital heeft met GT 4 gewoon het maximale gehaald uit de PS2 dus laat staan straks met de PS3.
Komop Jp, wat een fanboy gedrag weer. Jij weet dondersgoed dat GTR realistischer dan GT4 is. Ik heb zelf ook vaak genoeg Gt4 gespeeld, maar het is duidelijk niet zo realistisch als GTR. En je loopt Gt5 al helemaal de hemel in te prijzen, terwijl niemand het nog gespeeld of gezien heeft. Wacht met die rare vergelijking dus , totdat je Gt5 ingame hebt gezien.
Voordat ik weer misvat wordt: Ik ga GTR waarschijnlijk gewoon kopen hoor. Ik ben een simulatie freak, dus die game komt hoogswaarschijnlijk in mijn DVD kastje te staan. Ik kan het alleen niet hebben als iemand zegt dat je van GTR meer moet verwachten dat GT5 Dank je Maar dat GT5 schade gaat hebben is een hele poos geleden al aangekondigd door PD hoor. Dat is gewoon logisch nadenken. GT1 en GT2 haalde alles uit de PS1, GT3 en GT4 haalde alles uit de PS2, dus waarom zou GT5 dan niet alles uit de PS3 halen
Ik wil gewoon niet dat dit draadje verpest wordt, omdat jij elk aspect van deze game met de GT-series gaat vergelijken. En dóé je dat, doe dat dan ná de releases van beide games.
De reden waarom ik dat zei is op basis van de licentie dat GTR heeft. Simbim krijgt namelijk alle data van de FIA. Per coureur en data. Ook zal via Motec deze data in de game worden verwerkt. Oftewel GTR maakt van ongeveer dezelfde software gebruik als de echte auto's op het circuit. Daarnaast Hoeven de makers van GTR zich alleen maar te richten op het FIA GT kampioenschap, waar de makers van GT5 zich moeten richten op verschillende klasses. Ik verwacht ook dat GT5 erg goed zal zijn. Maar van GTR verwacht ik gewoon meer.
Haha Gran Turismo 5, is die ook aangekondigd op de 360? Die laat ik dan wel links liggen want mn voorkeur gaat uit naar FM2 Maar dit spel was op de pc ook al prachtig! Hier zie ik wel naar uit al moge het nog lang duren
Heel erg vet dit. Als er nu EINDELIJK! een echt Force Feedback stuur komt voor de Xbox 360, dan ben ik lang onder de pannen. Forza 2 en GTR smeken gewoon om FF sturen. De 360 heeft USB aansluitingen, daar ligt het dus niet aan. Het wordt tijd dat MS een pak met geld neergooit en die licenties op orde krijgt
Laat maar komen deze game! Die trailer mag er idd wel zijn....leuk alternatief nu we weten dat er geen F1 game meer komt op de 360 de komende jaren.
... "with a powerful motor built into the base of the steering column" ... "The DriveFX wheel translates the feedback commands of the game into axial forces that make the steering wheel respond realistically to the car´s dynamics" Das toch force feedback of niet? En die van MS krijgt sowieso FF hadden ze gezegd.
Waar staat dan dat het geen ff heb? Ik weet niet of het dan 'echte' FF is of dat t stuur het zegmaar nadoet ofzo, ik weet niet hoe die fanatec dat deed. /edit: oh wacht, lol, volgens mij bedoel je dit ook