Op gametrailers.com staat wel een vermakende trailer van GTR 2. Cockpit-view en geanimeerde pitstops horen er allemaal bij Alleen staat er bij dat het alleen voor de pc is en in de zomer uitkomt. Maar welke versie komt er nou precies voor de 360 dan?
speel GTR al een heel lang met momo stuur op de pc en dit is dus absoiluut het beste nieuws van deze week!! Helemaal geweldig dit!
Dat is wat ik ook wel wil weten.. het zal toch zeker wel meer een port van GTR2 worden denk ik hoor, dat moet haast wel, anders is het in 2007 een port van GTR1 die uitkwam in 2004.. dat is een beetje overdreven verouderd..
En dan nog...als de graphics opgepoetst zijn en er evenveel auto's en tracks inzitten als in GTR2 dan vind ik dat wel prima, want met de gameplay is er niets mis
Er is weer een nieuwe trailer vrijgegeven op Gametrailers.com! Niet echt veel ingame-beelden, maar iig een cockpit-view aanwezig Hier kijk ik echt naar uit
mmm ben nu de gtr 2 demo op mijn pc aan het spelen en ik kan je zeggen het is nog realistischer geworden. wat wel goed is dat je kunt beginnen op easy en zo doorgroeien dit was ook zo het geval bij gtl maar niet bij gtr.hopelijk word de game niet zo moeilijk als gtr want anders zou dit wel eens de meeste mensen doen afschrikken. forza en gt zijn niet tov gtr dit is pure simulatie. ben benieuwd of ze de online mode ook goed zullen uitwerken op de xbox360. want op pc vind je geen enkel online potje racen met automatische versnellingsbal alles gebeurt manueel
Ik ben vooral benieuwd hoe ze de besturing over gaan zetten naar de 360. Heb het spel (GTR) met een stuurtje en met een controller (de bedrade 360 controller) gespeeld op de pc, maar met de controller werkt het gewoon niet lekker, dus daar moeten ze nog wel het nodige aan gaan verbeteren. Verder vond ik die trailer er wel goed uitzien. Ben benieuwd . Worden goede tijden voor (sim)racers. Eerst Forza en daarna GTR.
Bij THQ kon ik niets terug vinden. Maar op de site van SimBin (de ontwikkelaar) stond dit plaatje van de (eventuele?) xbox 360 case.
Wanneer komt deze in godsnaam uit? Eerst zeiden ze Februari, toen werd t maart en nu is het gewoon Q1 2007. En we hebben nog steeds weinig nieuws en video's... Het zou ook wel leuk zijn om te weten of GTR is gebaseerd op de pc-versie GTR(2)..en dan bedoel ik om welk raceseizoen het gaat ed. Als deze net zo gruwelijk wordt als op de pc gaat dit een grote concurrent worden voor Forza Motorsport 2! Al verwacht ik niet dat GTR ook ongeveer 400 auto's bevat...
De game is gebaseerd op GTR (1 dus). Welke stikkers je op de auto gaat zien weet nog (bijna) niemand...
Ach... FIA GT ik race het in een soort van echt, schaal 1/32 op modelracebanen. In Nederland en Belgiƫ zijn de verschillende circuits te vinden. Erg leuk en spannend hoor, bedoel je kan niet alleen xbox-en. ...beetje offtopic, maar kon het niet laten. http://www.slottrack.com/Forum/viewtopic.php?t=1271&postdays=0&postorder=asc&start=30 hier staan verslagen over het afgelopen jaar voor het komende jaar kan je alles volgen op: http://www.slottrack.com/Forum/viewtopic.php?t=2077 voor mensen die er wat meer over willen lezen. En wie na het lezen het nogsteeds leuk vindt, mag me altijd om meer info vragen.
Ze hebben welk mooi de vetste auto's uitgekozen voor de cover, damn he, de vetste auto's van LeMans, op sommige speciale LeMans auto's naast dan.
Ik denk dat het een opgepoetste engine versie is van GTR2, maar aan de auto's te zien is het wel een seizoen verder dan GTR2, die in 2003+2004 afspeelde. Rechts zie je een Auston Martin, die pas halverwege 2005 startte. Wie GTR2 speelt weet dat deze auto er niet bij zit.
Nou kijk ns aan...we krijgen dus iig geen spel van t seizoen 2003/2004 En als de graphics iets zijn opgepoetst in vergelijking met de pc-versie dan zit dat ook wel goed...want de pc-versie zag er ook gelikt uit Ik heb echt zo'n zin in Q1 07!