1. Trossarms

Trossarms Guest

Ik vind dit echt een hele goede serie. Nou wil ik wel weten wat jullie ervan vinden

2. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het kut. triest dat zo'n slechte serie na al die jaren nog steeds op de buis is. stelletje trieste personages die altijd ruzie hebben, dan gaat er weer eens iemand dood en komt een paar jaar later weer tot leven omdat we in nederland weer eens een tekort aan acteurs hebben.... laat ze toch ophouden met deze onzin, snap niet dat er nog zoveel mensen naar kijken...

3. Trossarms

Trossarms Guest

Er kijken gewoon nog zoveel mensen naar omdat het gewoon een hele goede serie is

4. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Vroeger keek ik het elke dag! :D
    Nu kan ik het niet meer aanzien, zo slecht geacteerd is het. Maarja, daar is het nou eenmaal een soap voor. :+

5. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    laten we maar zeggen dat het niet mijn stijl is:)

6. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0

ja of niet... het staat op het punt om een oscar binnen te slepen |:-

7. Trossarms

Trossarms Guest

Nou ja ieder zijn eigen smaak ik vind het toevallig een hele goede serie en ik weet dat hier ook nog wel andere mensen zijn die dit ook een leuke serie vinden

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    oscars zijn er niet voor series, dus maak dan ook niet zo'n domme opmerking, het zijn nog altijd Emmy's :D

9. Trossarms

Trossarms Guest

Ik vind ook wel dat ze die emmy verdienen

10. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Absoluut, de vernieuwing en de souplesse die de acteurs uitstralen, prachtig gewoon!

:{

11. Trossarms

Trossarms Guest

Groot gelijk heb je

12. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Hij was sarcastisch Trossarms.

Ik keek vroeger wel, waarom weet ik eigenlijk niet. Ik vond het altijd heel erg saai, pas net voor de zomerstop gebeurde er ineens zoveel en dan die mega cliffhanger. Lachwekkend gewoon, mensen op de rand van de dood, huizen in brand, vermiste personen ineens terug.:p

Laatst bewerkt: 29 dec 2004
  13. Rodger Young

Leuk Bevonden:
    5
    sarcastisch:confused:

14. Trossarms

Trossarms Guest

Oh sry dat had ik niet door ik dacht dat hij het echt meende

15. Trossarms

Trossarms Guest

Wat vinden jullie trouwens van men2b ik vind dit echt de allerbeste boyband die er is

16. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Lang, lang geleden heb ik nog wel eens naar afleveringen van de eerste paar seizoenen gekeken. Toen nog met Arnie, Linda en weet ik wie nog meer. Zo'n Nederlandse soap was nieuw en iedereen had het erover en zo'n beetje heel Nederland leek er ook naar te kijken. Al snel had ik het wel weer gezien en deed het uiteindelijk maar af als een jeugdzonde :+. Nu steek ik nog liever m'n ogen uit dan er nog maar 1 seconde naar te kijken.

Maar iets zegt me dat Trossarms dit totaal niet serieus meent en het forum wederom is "verrijkt" met een nutteloze thread.

Laatst bewerkt: 29 dec 2004
  17. LOGOK

LOGOK Muuge Herder

Leuk Bevonden:
    0
    gtst is mijn leven. als dat niet bestond had ik me allang van kant gemaakt.

GODVERDOMME het is gewoon asociaal hoe gaaf die soap is.

18. Trossarms

Trossarms Guest

Nou ik zou het toch nog maar us probere het is weer vernieuwd

19. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    men2b
    ut zijn <hierstondietsnieteetbaars> :mad:

serieus mentweebe is een k a n k e r soort, en je schrijft het net zoals die kut band en is heel zeldzaam.
    nog ff over gtst
    elke soap is voor mensen zonder leven die niets te doen hebben en kijken hoe onrealistische levens en slecht geacteerde karakters maar doorgaan terwijl het bijna nooit veranderd.
    dr gaat iemand dood, ze krijgen ruzie, er word iemand vermoord, iemand gaat vreemd, iemand raakt veslaafd en ga zo maar door

/Mod Let eens op je taalgebruik, Furies.

Laatst bewerkt door een moderator: 30 dec 2004
  20. Rodger Young

Leuk Bevonden:
    5
    en man2be is trouwens de grootste mislukking dit jaar... ben benieuwd hoe lang ze zullen bestaan. Volgend jaar kent niemand ze meer, net zoals jamai en boris, hoor je ook nauwelijks meer iets van.

Deel Deze Pagina