torx 10 Over de Torx; het kan heel goed zijn dat je niet persé een Torx nodig hebt, ik heb ook maar op de gok een kleine kruiskop van een vriend geleend, maar in de engelse controller-spuit-guides wordt hier vaak over gesproken. zodoende heb ik het dus genoemd. Dankjewel trouwens voor de info over de fotos, ik ben nu bezig de guide in elkaar te sleutelen. Thnx! Aangezien ik ook heb meegeholpen met het spuiten van de Xdozen van drie vrienden van mij, zal ik daar ook wel een paar plaatjes van bijgooien. Je kunt de Xbox namelijk spuiten zonder hem open te halen, dus daar heeft niemand een guide voor nodig dacht ik zo.
Niet torx 15, maar torx 20 is voor de buitenkant, binnenkant torx 10. En dat spuiten zonder open te maken, moet je alles afplakken, heb ik ook ergens gelezen. Voorlopig ben ik nog niet aan spuiten toe en vind ik de sticker wel best.
uhm nee van de xbox zelf, controller gewone kruiskop schroevendraaiers. Verf: - TykSak, one of the best xbox case modders, uses acrylic car paint. Many people have also had luck with krylon fusion paint. Some other good brands are: Krylon Fusion Motip Car Paint Dupli-Color Auto Paint Tamiya Model Paint Plasti-kote Auto Paint
Ja, gerjan heeft gelijk, mar dit soort info zal ik ook allemaal in de guide zetten. Ik zet de Guide denk ik maar ff op een of ander gratis site-je, want om alles hier te krijgen is wel heel veel werk. Hoop niet dat de modZ gaan zeuren over reclame-shit...
guide Ik heb de Guide nu voltooid, hij staat online en wel op: http://www.freewebs.com/xbox_clanwars/xboxcasemodding.htm Als je nog vragen hebt kun je ze uiteraard hier stellen... Binnenkort ook een guide om je Xbox console te spuiten, en een guide om LED'jes achter je console en/of controller te maken. /Mod post je guide maar hier op het forum, niet op je eigensite *Edit: je moet niet zo zeuren, het heeft me al werk genoeg gekost om hem te krijgen waar hij nu staat. Bovendien, wat is nou het verschil dat hij daar op hier staat, de mensen kunnen hem toch eigenlijk alleen maar bekijken via xbw...
Cool, zou je alleen aanraden om foto's wat kleiner te maken qua grootte, duurt nu nog wel even bij het laden. Maar ben ook erg benieuwd naar spuiten van de console en de ledjes!
thnx thnx ... Heb je geen adsl dan 2k? de fotos zijn 500 kb per stuk, dat moet toch kunnen? mo' guides r comin'...
Ja, heb wel een 2mbit verbinding (kabel dus dat is niet altijd snel). Zou ook inderdaad snel moeten laden maarjah, wanadoo/casema he
Mmm mn garantie is verlopen dus misschien ook wel ff spuiten Dit vind ik wel vet: Dan die bovenste laag van de xbox
boxxx Ja, da's inderdaad een vette box jah . Maar laat je niet verleiden door die jewel, die maakt hem namelijk pas mooi. Ik heb ook al een witte xbox gespoten gezien (met een groen, normaal jewel) en dat valt toch tegen... Bovendien heeft die gast waarvan die xbox op die foto is ook een volledig verkeerde kleurindeling genomen. Hij kon beter de ruimte om de aan/knop zwart laten en dan de ruimte links en rechts wit maken. Maar misschien is dat ook een kwestie van smaak...
Joepie. Hopen dat het een beetje makkelijk is, heb nog niet zo veel zin om met weerstandjes en solderen te moeten gaan werken enzo.
guide Nou, het is wel heel makkelijk om een aantal ledjes onder je controller jewel te bouwen: gewoon de +-pool op de linker pin in je controller solderen, en de min-pool op de rechter pin. Daarna het xbox plaatje uit de controller dremelen. Easy as dell...
ik ga m'n contoller ook overspuiten. het midden zilver en die handvatten groen. In die gleuven voor je memorcard enzo zet ik 2 groene leds per gleuf. Verder wil ik eigenlijk nog proberen of ik licht onder die dome kan krijgen. ook groen natuurlijk. ik heb al een paar guids gevonden. owja natuurlijk ook een lichtje in de plug van m'n controller, tja als je dan toch bezig bent
host Ja, je hebt gelijk, nouja het is ook maar een free site he. Kan er niet meer van maken. Even geduld dan maar... Leds maken in de mem-slots is heel simpel, en ziet er vet uit. Weet iemand waar je super-bright led's kunt krijgen, ik heb wel een aantal groene leds uit een oude pc kunnen slopen, maar die geven niet zoveel licht...?